• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
9
با حضور شهردار و اعضای شورای شهر؛

برگزاری مراسم تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بندر کیاشهر

  • کد خبر : 5968
  • 28 آذر 1400 - 9:57
برگزاری مراسم تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بندر کیاشهر
به مناسبت هفته پژوهش مراسم تجلیل از قبول شدگان دانشگاه سراسری سال ۱۴۰۰ بندر کیاشهر با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و ریاست اداره آموزش و پرورش بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر، به مناسبت هفته پژوهش مراسم تجلیل از قبول شدگان دانشگاه سراسری سال ۱۴۰۰ بندر کیاشهر امروز(شنبه ۲۷ آذر) با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و ریاست اداره آموزش و پرورش بندر کیاشهر برگزار شد.

شهردار بندر کیاشهر در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) عنوان داشت: به همه قبول‌شدگان دانشگاه سراسری سال ۱۴۰۰ بندر کیاشهر و خانواده‌هایشان به جهت کسب این موفقیت‌ تبریک عرض می‌کنم.

عاطفی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار وظایف ذاتی خود نسبت به مباحث علم پژوهشی و آیندگان این شهر بی تفاوت نیست تصریح کرد: با توجه به سرعت پیشرفت علم و بالا رفتن سطح معلومات لازم است پذیرفته شدگان کنکور سراسری به همین نقطه بسنده نکنند و برای طی مدارج علمی بالاتر برنامه‌ریزی نمایند تا ضمن تقویت پتانسیل مطالبه‌گری خود، در آینده بسیار نزدیک به سکان‌دار تعیین سرنوشت شهر بندر کیاشهر تبدیل شوند.

وی کیاشهر را شهری با پتانسل‌های بالا که به این ظرفیت‌ها پرداخته نشده خواند و با تاکید بر اینکه این خطه دارای فرصت‌های بی‌نظیری جهت پیشرفت و توسعه و نعمت‌های بسیار زیادی است افزود: بندر کیاشهر می‌تواند در استان گیلان و کشور سرآمد باشد و امیدواریم بتوانیم با مشارکت نسل حاضر از این توانمندی‌ها استفاده و عقب ماندگی‌ها را برطرف نماییم.

حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه پذیرفته شدگان دانشگاه سراسری سال ۱۴۰۰ بندر کیاشهر افتخار این شهر هستند افزود: خوشحالیم که در بندر کیاشهر چنین استعدادهای علمی خوبی داریم و امیدوارم نخبگان و دانش‌آموختگان این خطه بتوانند رسالت خود را برای توسعه و آبادانی بندر کیاشهر به انجام برسانند.

پورباقری توجه مجموعه شورای شهر و شهرداری به نخبگان و چهره‌های علمی را توجهی بسیار خاص و مثبت ذکر کرد و یادآور شد: شهردار بندر کیاشهر در کنار مباحث عمرانی و تخصصی، دغدغه فرهنگی دارد و شورای شهر هم همواره پشتیبان و حامی چنین برنامه‌هایی است.

ابراهیم حقانی نایب رئیس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه و پیشرفت بندر کیاشهر را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: امکانات شهری بندر کیاشهر بسیار ناچیز است و شورای شهر و شهرداری برای بهبود زیرساخت‌های شهر و پیگیری مطالبات مردمی از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

جانعلی‌پور عضو شورای شهر بندر کیاشهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز در این جلسه ضمن تبریک به قبول‌شدگان دانشگاه سراسری بندر کیاشهر در کنکور سال ۱۴۰۰ افزود: ارزش زندگی انسان‌ها به اثری است که از خود بر جا می‌گذارند و امیدوارم این موفقیت سکوی پرتابی برای همه پذیرفته‌شدگان در کنکور سراسری باشد.

رحیمی نژاد رئیس آموزش و پرورش کیاشهر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه قلم در جامعه اسلامی تجلی بخش صفات و روشنگری است اظهار داشت: بندر کیاشهر ظرفیت‌های علمی بسیار گسترده‌ای دارد و در همینجا از شهرداری بندر کیاشهر و اعضای شورای شهر برای برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.