• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

برگزاری رویداد دانش بنیان در شهرک صنعتی سفیدرود / یکصد دوره آموزشی برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 8032
  • 25 فروردین 1401 - 17:50
برگزاری رویداد دانش بنیان در شهرک صنعتی سفیدرود / یکصد دوره آموزشی برگزار خواهد شد
نخستین دوره آموزشی شرکت‌های دانش بنیان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت با حضور واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش انطباق ، مهدی محبوبی حسن کیاده در حاشیه بازدید از دوره آموزشی شرکت‌های دانش بنیان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: استاندار گیلان در نشستی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت را برای ارتقای واحدهای تولیدی و صنعتی تبین کردند.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار در استان، علاوه بر تحولی که باید در بهره وری منابع آب، دریا، بخش‌های کشاورزی، آبزی‌پروری و دامپروری ایجاد شود؛ باید حوزه صنعت نیز توسعه یابد.

محبوبی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت باید به سمت ایجاد پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع هایتک باشد تا از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی، بیشتر بتوان بهره جست.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی در شهرک سپیدرود با استقبال خوب واحدهای صنعتی روبرو شد ودر بازدید انجام شده تداوم این دوره‌های به صورت حضوری و مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با حمایت استاندارگیلان افزون بر یکصد دوره آموزشی در سطح استان برگزارمی شود تا چالش‌های واحدهای تولیدی و صنعتی در این حوزه رفع شود.

محبوبی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی اگر بتوانند یک محصول از تولیدات خود را دانش بنیان کنند می‌توانند از معافیت مالیاتی و دریافت تسهیلات مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره چگونگی روند کار گفت: در مرحله اول ۱۰ واحد صنعتی جدید در فرایند دانش بنیان قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با اشاره به تاکیدوحمایت‌های استاندارگیلان، از شرکت‌های دانش بنیان درامر تسهیلات حمایت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.