• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان :

برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد/۱۴ بار رکورد مصرف برق در گیلان شکسته شد

  • کد خبر : 17543
  • 28 مرداد 1402 - 17:48
برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد/۱۴ بار رکورد مصرف برق در گیلان شکسته شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن تشکر از خبرنگاران و همچنین همکاران و سیم بانان شرکت توزیع استان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد:برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد .

به گزارش انطباق،  محمد تقی مهدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال به دلیل افزایش دمای هوا ، افزایش مصرف و سرقت تجهیزات سال سختی برای شرکت توزیع برق استان بوده است ، اظهار داشت:آتش سوزی در ترانس ها ، پست های زمینی ، کابل ها و بهم ریختن توازن شبکه برق از تبعات منفی افزایش دمای هوا ، افزایش مصرف و سرقت تجهیزات است .

وی افزود:۱۴ روز طی سال جاری نسبت به پیک سال گذشته افزایش مصرف رقم خورده و ۱۴ بار رکورد مصرف شکسته شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد:طی سال گذشته دمای محسوس بالای ۳۷ درجه ۱۷ روز و امسال ۴۸ روز بوده است که افزایش پیک را به دنبال دارد.

وی ضمن تشکر از رسانه های استان در خصوص ترویج فرهنگ مدیریت مصرف تصریح کرد:رعایت مدیریت مصرف توسط مردم مردم گیلان حاصل قلم فرسایی و میدانی بودن خبرنگاران است.

مهدی زاده با بیان اینکه امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده صفر یا بستانکار بوده است ، یادآور شد:آگاهی مردم در حوزه رعایت مدیریت مصرف حاصل تلاش های خبرنگاران و مدیریت مصرف مردم نیز حاصل یک کار تیمی و تعامل است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته متوسط بیشینه دمایی سه درجه افزایش دما را نشان می دهد ، خاطرنشان کرد:افزایش دمای هوا موجب افزایش مصرف می شود که نیازمند همکاری و تعامل مردم با شرکت توزیع برق گیلان است.

مهدی زاده ضمن تشکر از همکاران و سیم بانان شرکت توزیع استان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد:برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد .

وی با تاکید بر اینکه افزایش دما و گرما همچنان ادامه دارد ، خاطرنشان کرد:اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف باید ادامه داشته باشد تا با همراهی مردم بتوانیم رسالت خود را اجرایی کنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=17543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.