• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با نماینده آستانه عنوان شد؛

با مدیریتی قاطع و در صحنه می توان به صنعت کمک کرد | به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم

  • کد خبر : 7697
  • 10 فروردین 1401 - 11:45
با مدیریتی قاطع و در صحنه می توان به صنعت کمک کرد | به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش انطباق ،جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برگزار شد، که در همین راستا ابراهیم نجفی بیان داشت: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا به این امر پی برده‌اند که واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند و در برخی از این کشورها چنین به نظر می‌رسد که اقتصاد ملی بر پایه بنگاه‌های اقتصادی کوچک بنا شده است.

نماینده مردم شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی به این موضوع اشاره کرد که: با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه صنعتی، مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان متولی سیاستگذاری و توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کشور سنگین‌تر شده است.

وی در ادامه افزود: از نکات دیگری که این مجموعه به عنوان یکی از ارکان ایجاد اشتغال و متولی، بخشی از تولید صنعتی در کشور، میبایست بیش لز پیش پیگیری کند، توانمندی واحدهای صنعتی با محوریت جذب بازارهای جهانی است.

نجفی به بیان این مطلب اذعان داشت که: تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی تدبیر هوشمندانه‌ای است تا دولتمردان را بیش از گذشته به حمایت از صنعتگران ایرانی معطوف کند. بدون تردید دولت باید در کنار بخش خصوصی قرار گیرد و با تقویت و افزایش مشارکت این بخش در اقتصاد زمینه رشد تولید ملی را فراهم سازد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهرگفت: در حال حاضر با مدیریتی قاطع، دلسوز و در صحنه می‌توان به صنعت استان کمک کرد.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر بیان داشت: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرستان‌های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می‌باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل‌ها برای رونق اقتصاد می‌باشد.

وی در ادامه بیان داشت: مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با شناسایی چالش‌های موجود بخش صنعت و خلأهای قانونی، گام‌هایی در جهت مشارکت بخش خصوصی به کار گرفته است که واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها به بخش خصوصی از جمله این سیاست‌ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت: می‌بایست رفته رفته موانع پیش‌روی صاحبان صنایع را مرتفع کنیم و زمینه را برای تحقق خودکفایی اقتصادی در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.