• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هستیم

  • کد خبر : 1563
  • 11 دی 1399 - 19:52
با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هستیم

به گزارش انطباق، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدار و گفتگو کرد. فتح اللهی در این نشست گفت با تصمیمات خوب و کارشناسی شده و مدیریت صحیح میتوان کم‌ترین آسیب را در شرایط بد اقتصادی دید. وی افزود: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیربنایی […]

به گزارش انطباق، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدار و گفتگو کرد.

فتح اللهی در این نشست گفت با تصمیمات خوب و کارشناسی شده و مدیریت صحیح میتوان کم‌ترین آسیب را در شرایط بد اقتصادی دید.

وی افزود: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشداشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاش‌های فرماندار شهرستان رشت، بیان داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی به علت محدودیت‌های اعتباری نتوانسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عمل کنند، ولی با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

سعیدی کیا گفت: توسعه صنعتی استان، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان اظهار کرد: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی است که صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل‌ها برای رونق اقتصاد می‌باشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=1563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.