• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
16
رییس اتاق بازرگانی گیلان؛

با تکمیل کریدور شمال به جنوب دریچه جدیدی به سوی فعالان اقتصادی گشوده می‌شود

  • کد خبر : 15606
  • 25 اردیبهشت 1402 - 14:00
با تکمیل کریدور شمال به جنوب دریچه جدیدی به سوی فعالان اقتصادی گشوده می‌شود
رییس اتاق بازرگانی گیلان با تاکید بر تکمیل کریدور شمال به جنوب و اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: این اتفاق دریچه جدیدی از توسعه روابط اقتصادی به سوی فعالان اقتصادی گشوده می‌شود و اتاق بازرگانی گیلان برنامه ریزی لازم را در این زمینه خواهد شد

 به گزارش انطباق، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با همراهی تیمور پورحیدری مدیر کل صمت گیلان با قاسم رضاییان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان دیدار کرد.

جبار کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه خون تازه‌ای که در اتاق بازرگانی گیلان تزریق شده قطعا آثار پربرکت زیادی در حوزه تحقق شعار سال خواهد داشت، افزود: مجمع نمایندگان گیلان جهت رفع موانع صادراتی و سرمایه‌گذاری در حوزه تقنینی آماده کمک به تجار و فعالان اقتصادی گیلان است و از همه مدیرانی که با اقدامتشان موجب تسهیل در حوزه سرمایه‌گذاری می‌شوند حمایت کامل می‌کند.

قاسم رضاییان نیز با تاکید بر اینکه در اتاق بازرگانی از ظرفیت تجار گیلان به صورت عملی برای توسعه روابط با اوراسیا استفاده میشود، یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت‌های اوراسیا باید از حالت کاغذی به حالت عملیاتی در بیاییم.

رییس اتاق بازرگانی گیلان با تاکید بر تکمیل کریدور شمال به جنوب و اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: این اتفاق دریچه جدیدی از توسعه روابط اقتصادی به سوی فعالان اقتصادی گشوده می‌شود و اتاق بازرگانی گیلان برنامه ریزی لازم را در این زمینه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت جوانان متخصص در حوزه مشورتی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است، افزود: با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های محلی متشکل از تجار همان منطقه به دنبال استفاده از ظرفیت اقتصادی بومی هستیم.

رضاییان در پایان گفت: آمادگی لازم را برگزاری جلسات فصلی با مجمع نمایندگان گیلان برای رفع موانع تجار و فعالان اقتصادی داریم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=15606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.