• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
مدیر عامل منطقه آزاد انزلی:

باید توجه بیشتری به صنایع کوچک داشته باشیم

  • کد خبر : 4423
  • 22 مرداد 1400 - 17:43
باید توجه بیشتری به صنایع کوچک داشته باشیم

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک با حضور در منطقه آزاد تجاری انزلی با علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرد . علی اوسط […]

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک با حضور در منطقه آزاد تجاری انزلی با علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرد .

علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ضمن گرامیداشت هفته حمایت از صنایع کوچک بیان داشت : باید توجه بیشتری به صنایع کوچک داشته باشیم ، توسعه صنایع کوچک و متوسط رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است .

وی در ادامه بیان داشت : کارآفرینی ، نوآوری و پویایی صنعت و در نهایت ایجاد اشتغال ، سرمایه گذاری اندک و زودبازده بودن از مزیت های صنایع کوچک و متوسط است  .

فریبرز سعیدی کیا رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل محترم منطقه آزاد انزلی بیان داشت : ۲۱ مرداد متعلق به صنعتگران این صاحبان واقعی و بی ادعای صنعت می باشد و به لطف خدا و زحمات بی دریغ مسئولین ارشد استان شاهد رشد و توسعه روز افزون صنایع کوچک در گیلان خواهیم بود .

وی با بيان اينكه يكى از اهداف اصلی صنایع کوچک ایجاد اشتغال است بیان داشت : امروز یکی از بزرگترین دغدغه های جوانان اشتغال است و صنایع کوچک با توجه به ابزار و قابلیتهایی که دارد می تواند سهم بسزایی در ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه داشته باشد

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.