• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با مسئولین استان:

باید با هم افزایی و کار جهادی شرایط مطلوب را برای مردم فراهم کنیم

  • کد خبر : 19713
  • 06 آذر 1402 - 12:47
باید با هم افزایی و کار جهادی شرایط مطلوب را برای مردم فراهم کنیم
در این دیدار که به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مدیران استانی برگزار شد، مسائل و چالشهای موجود از جمله اشتغال، درمان، آب و محیط زیست مطرح و راهکارههای مرتفع نمودن آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش انطباق در این دیدار سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، فرمان تشکیل این نهاد مردمی را از بصیرت، آینده نگری و نگاه مردم سالاری معمارکبیر انقلاب امام خمینی(ره) دانست و گفت: تشکیل و فراگیری بسیج مستضعفین یک معجزه الهی بوده است.این سازمان مردم نهاد به ارگان یا نهاد خاصی تعلق نداشته و برای همه ملت ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مبنای بسیج احساس مسئولیت است، افرادی با قومیت، سلایق و استعدادهای مختلف که نسبت به مردم و کشور خود احساس مسئولیت کرده، گرد هم آمده اند تا با ایجاد ظرفیت و تواناییهای بالا به وقت نیاز به یاری مردم و کشور بیایند که جلوه هایی از ایثار، فداکاری و کارهای جهادی این نهاد مردمی را درسالیان اخیر مشاهده نمودیم.

وی افزود: یکی از فلسفه های بسیج این است که امور و مسائل مردم توسط خود مردم انجام شود. امروزه که در عرصه ها فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و… درگیر جنگ با دشمنان کشور و اسلام هستیم، نقش بسیج بیش از پیش از اهمیت برخوردار است.

سردار دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و چالشهای موجود در استان گفت: گیلان بدلیل دراختیار داشتن منابع طبیعی و خدادادی از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است، منتهی بدلیل عدم آینده نگری، اهمال کاری و سوء مدیریت در گذشته، دچار محدودیت و محرومیتهای بسیاری شده است که از مهمترین آن مسئله اشتغال، کمبود منابع آب و محیط زیست است.

وی اظهارداشت: مردم گیلان سابقه فرهنگی غنی و بسیار درخشانی در طول تاریخ و ایران اسلامی داشته اند، تکلیف ما و همه مسئولین است تا با خرد جمعی، هم افزایی، بصیرت، کارجهادی و بی منت بتوانیم با فائق آمدن بر مسائل موجود، شرایط مطلوب را برای مردم این استان رقم بزنیم.

در ادامه این نشست مسئولین و مدیران استان به بیان چالشهای موجود پرداختند و راهکارهای مرتفع نمودن آن را مورد بررسی قرار دادند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=19713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.