• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
11
رونوشت به رهبر انقلاب؛

این‌ افراد روی اعصاب مردم راه می‌روند!

  • کد خبر : 16657
  • 07 تیر 1402 - 23:32
این‌ افراد روی اعصاب مردم راه می‌روند!
اختصاصی/ اینکه برخی روی اعصاب مردم راه می‌روند بی‌شک نکته درستی است که رهبری به آن اشاره کردند و باید به عنوان دفاع از حقوق عامه برخورد جدی با این افراد صورت پذیرد ولی این طیف بیشتر در میان کسانی هستند که در داخل کشور تریبون دارند و اظهاراتی را به زبان می آوردند که روح و روان و امنیت ذهنی مردم را به هم می‌زند که در ادامه به برخی از این چهره‌ها اشاره می‌کنیم که بهتر با جایگاه آن‌ها آشنا شویم.

اختصاصی انطباق- سرویس سیاسی: آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان قوه قضائیه با اشاره به اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را به‌هم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است گفتند قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود.

اینکه برخی روی اعصاب مردم راه می‌روند بی‌شک نکته درستی است که رهبری به آن اشاره کردند و باید به عنوان دفاع از حقوق عامه برخورد جدی با این افراد صورت پذیرد ولی این طیف بیشتر در میان کسانی هستند که در داخل کشور تریبون دارند و اظهاراتی را به زبان می آوردند که روح و روان و امنیت ذهنی مردم را به هم می‌زند که در ادامه به برخی از این چهره‌ها اشاره می‌کنیم که بهتر با جایگاه آن‌ها آشنا شویم.

راه رفتن با لندکروزر روی اعصاب مردم

برای مثال یکی از افرادی که در این روزها با حرف‌ها و عملکردش در فضای‌مجازی بیش از هر جنبنده‌ای با اعصاب مردم بازی کرد و روی روان آن‌ها راه رفت، مصطفی میرسلیم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده این دوره مجلس انقلابی است.میرسلیم درست در زمانی که مردم گرفتار چنبره کارخانه های خودروسازی بودند و انتقادات به عملکرد وزارت صمت و خودروسازان بالا گرفته بود در اظهاراتی مسأله دار مدعی شد که پژو۲۰۶با تویوتا لندکروز تفاوتی ندارد که این موضوع سبب عصبانیت و بهم ریختن آرامش ذهنی مردمی شد که بخاطر انحصار خودروسازی گرفتار و دربه‌در یک خودرو هستند.

بهم زدن ذهن ملت با حرف‌های اشکنه‌ای

فرد دیگر احمد علم الهدى، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و امام جمعه مشهد است. او نیز درست زمانی که مردم با گرفتاری و مصیبت خرید مسکن روبه‌رو هستند و در حالی که مرکز آمار می گوید در خرداد مسکن، تورم داشته است در ادعایی بی‌اساس از کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن سخن می‌گوید که با تجربه مردم همخوانی ندارد و این باعث راه رفتن روی اعصاب آن‌ها می‌شود. یا هم‌زمان با آنکه اخبار بریز و بپاش های برخی به گوش مردم می‌رسد، ملت را دعوت به خوردن اشکنه می‌کند و گفتارهای دیگر که اعصاب و روان ملت را به بازی می‌گیرد.

اقتدا به چینی‌ها و تحقیر ملت

فرد بعدی هم که قصد داریم خدمت شما معرفی کنیم غلامرضا مصباحی‌مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که به تازگی مدعی شده مردم ایران باید از چینی‌ها یاد بگیرند که دو وعده غذا می‌خورند و چرا مردم ما سه وعده غذا میخورند! اظهاراتی که در میان انتشار هر روزه افزایش فقر و کاهش توان خرید مردم، امنیت روحی و روانی ملت را برهم زد و اعتراضات فراوانی در پیش داشت.

بی‌زاری که روی اعصاب مردم راه رفت

گزینه بعد نیز آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم و با این اظهاراتش که حتی برخلاف بخشی از روحیات شما نسبت به دختران این سرزمین است سبب افزایش عصبانیت مردم شد و به گفته شما روی اعصاب ملت راه رفت.

امنیت روان مردم و جاخالی مخبر

محمدمخبر دزفولی، معاون اول ابراهیم رییسی که زمانی نیز رییس ستاد اجرایی فرمان امام بود در مصاحبه خود با صداوسیما از زیر بار وعده‌های انتخاباتی جاخالی داد و گفت که مسکن را باید مردم بسازند نه دولت! اظهاراتی که درست بر خلاف وعده‌های ابراهیم رییسی بود و همین موضوع سبب شد تا مردمی که یک سرپناه برایشان آرزو شده امنیت روح و روان شأن برهم بریزد.

شوآف رفیق بازی‌های میلیاردی برای فقرا

شخصیت بعدی هم بی‌شک معرف حضور هستند، علیرضا پناهیان از سخنرانان انقلابی است که خبر شراکت پناهیان با مالک تک‌ماکارون در یک ساختمان چندمیلیاردی سبب بروز عصبانیت در میان برخی مردم شده بود؛ سندی که او برای شفاف‌سازی در خصوص آن گفته است فقط یک طبقه از این ساختمان به او تعلق دارد. پناهیان همچنین مدعی شده که هرچه دارد مانند رهبری و آیت‌الله خمینی از هبه و بخشش دوستانش است و زندگی‌اش از راه هدایای دوستان می‌گذرد.بعد از این پاسخِ پناهیان سوال‌های زیادی در اذهان عمومی ایجاد شده است. شبکه‌های اجتماعی پر شده است از این سوال کاربران که چرا آنان چنین دوست و آشناهایی ندارند و چرا مردم عادی کسانی را ندارند که برای‌شان خانه چندمیلیاردی هبه کنند؟ موضوعی که روی اعصاب مردم راه رفت و سبب بهم خوردن آرامش ذهنی آن‌ها شد.

حاتم بخشی نجومی و حرص‌ درآور

مهدی‌خاموشی، رییس اوقاف نیز معرف حضور هستند و این روزها ماجرای صدها هکتار املاک اوقاف که با ارزشی کم به عروس او رسیده سبب عصبانیت مردم مستضعف و راه رفتن روی اعصاب آن‌ها شده‌است. موضوعی که بی‌شک بررسی آن توسط نهادهای نظارتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تودلی‌هایی که روان برهم می‌ریزند

بی‌شک نام محسن پیرهادی از روسای بسیج شهرداری و نماینده انقلابی امروز مجلس که رفیق تو رگی رییس مجلس انقلابی است را نیز شنیدید که در درگیری لفظی با میرسلیم، عضو مجمع تشخیص از او سوال کرد خانه‌ای که در آن نشسته‌ای را از کجا آورده‌ای که اشاره این منتسب شما به املاک شهرداری تهران بود که زمانی با حاتم بخشی به برخی افراد ارایه شد و این برای مردمی که امروز در زیر پل، گور، پشت‌بام، کانکس و … می‌خوابند بسیار دردآور بود و سبب شد این اظهارات شائبه‌دار روی اعصاب آن‌ها برود و آرامش ذهنی آن‌ها را به هم بزند.

آمارسازی‌های ترسناک

یکی از نکاتی که سبب راه رفتن روی اعصاب مردم است، ماجرای آمارسازی و ارایه اعداد و ارقام بی‌محتواست که در این دولت برای آنکه خود را موفق جلوه دهند رواج پیدا کرده و برخی نیز مانند محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه نیز در این زمینه گرفتار آمار شد و گفت: آمار بانک جهانی می‌گوید پارسال ۴.۷ درصد رشد اقتصادی داشتیم در حالی که در دولت قبلی این رقم صفر یا زیر صفر بوده است. برخلاف گفتار نقدی و بر اساس گزارش اقتصاد نیوز در چهار فصل منتهی به تابستان ۱۴۰۰ که رئیسی دولت را تحول گرفت، میانگین رشد اقتصادی ایران حدود ۴٫۶ درصد بوده است. این درحالیست که میانگین رشد اقتصادی چهار فصل نخست زمامداری ابراهیم رئیسی ۳٫۳ درصد بوده است. همچنین رشد اقتصادی در بهار سال گذشته نزدیک به ۷ درصد و در تابستان ۴٫۴ درصد به ثبت رسیده است.بر اساس آخرین آمار منتشر شده این شاخص در تابستان سال جاری به ۲٫۵ درصد رسیده است. به عبارت دیگر رئیسی رشدهای ۴ و ۷ درصدیِ قبل از آغاز ریاست‌جمهوری‌اش را به کانال ۲ درصد رسانده است.

حامیان لاکچری تحریم و مقاومت

نمونه‌ها افرادی که روی اعصاب مردم راه می‌روند زیاد است ولی یکی دیگر را خدمت شما معرفی می‌کنیم نماینده حضرتعالی در شورای‌عالی امنیت ملی بود. علی شمخانی از افرادی است که وضعیت اقتصادی خود و خانواده و اقوامش در حالی روی اعصاب مردم تحریم‌زده راه می‌رود که ملت با مشکلات فراوان روبه‌رو هستند و او از برکات تحریم می‌گوید فرزندانش با شرکتهای کشتیرانی نفت جابه‌جا می‌کنند و امنیت ذهنی میلیون‌ها جوانی که برای شغل،ازدواج و زندگی با مشکل مواجه هستند را برهم می‌ریزند.البته علی اکبر ولایتی نیز از همین دسته افراد است که مردم را به خوردن نان خشک وپوشیدن لنگ دعوت می‌کند ولی از فرزندانش به عنوان گرگ‌های وال استریت پروژه های عظیم ساخت و ساز در داخل و خارج کشور نام می برند و با تناقضات روی اعصاب مردم راه می‌روند.

چند نمونه از افرادی که روی اعصاب مردم راه می‌روند و اقدامات‌شان امنیت ذهنی مردم را بهم می‌زند را خدمت شما معرفی کردیم متاسفانه از این دست افراد با نقاب اصولگرایی و اصلاح طلبی و سایر جریان های سیاسی در کشور حضور دارند  تا اگر قرار است قوه قضاییه اقدامی برای برخورد با عاملان این رویه کند ابتدا از خودی‌ها و دانه درشت‌ها شروع کند و اگر مشکل حل شد درسی برای بقیه شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=16657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.