• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
89
در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با مدیرکل بنیاد شهید عنوان شد؛

ایجاد اشتغال برای ایثارگران در شهرک های صنعتی با تدوین بسته‌های حمایتی قانونی

  • کد خبر : 12937
  • 07 دی 1401 - 12:19
ایجاد اشتغال برای ایثارگران در شهرک های صنعتی با تدوین بسته‌های حمایتی قانونی
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان گفت: برای من افتخاری بزرگ است که در خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم‌شان باشیم.مطابق حمایت های قانونی ،ایثارگران می توانند در واحدهای صنعتی مشغول به کار شوند.

به گزارش انطباق ،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان گفت: برای من افتخاری بزرگ است که در خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم‌شان باشیم.

وی با بیان اینکه بعنوان یک سرباز بهترین روزهای کاری‌ام یقیناً روزهایی است که در خدمت این بزرگ مردان و خانواده‌های محترمشان باشم، گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری جهت ایجاد اشتغال برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را داریم.

محبوبی در ادامه خاطرنشان کرد: در مقوله فرهنگی نیز از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.

وی یادآور شد:  واحدهای صنعتی نیز از بسته‌های حمایتی قانونی جهت افزایش اشتغال استفاده خواهند کرد.

محمدرضا داوطلب نیز انعقاد تفاهمنامه فی مابین بنیاد و این مجموعه را قدمی برای ارائه خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه ایثارگری به ویژه متقاضی اشتغال دانست و اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای تحقق اهداف شعار امسال و اشتغال زایی برای ایثارگران واجد شرایط منعقد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اشتغال ایثارگران واجد شرایط یکی از دغدغه های مدیران بنیاد است افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور ارائه مشاوره های فنی و تخصصی به ایثارگران دارای طرح های خود اشتغالی و کار آفرینی و جامعه ایثارگری جویای و همچنین ساماندهی ایثارگران واجد شرایط از جمله موارد مورد توافق فی ما بین است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با بانک های عامل استان زمینه حمایت از کسب و کارهای نوپا فراهم شده است گفت: باید از تمام امکانات و ظرفییت های موجود برای رفع دغدغه های ایثارگران تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.