• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان

  • کد خبر : 4822
  • 11 مهر 1400 - 19:02
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان

به گزارش انطباق، در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مهندس نوری مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان منعقد شد. مهندس اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این […]

به گزارش انطباق، در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مهندس نوری مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان منعقد شد.

مهندس اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به فعالیت بندر کاسپین و دو شهرک صنعتی در این منطقه بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز منطقه آزاد انزلی و روابط تجاری با کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا حجم نقدینگی مناسبی از سوی سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان در این منطقه در حال تبادل بوده و با توجه به فعالیت بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی در دو شهرک صنعتی، بانک کشاورزی می‌تواند با ارائه خدمات به فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی به خصوص در زمینه کشاورزی موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی شود.

وی در ادامه بانک کشاورزی را یکی از بانک‌های خوشنام در زمینه ارائه خدمات دانست و خاطرنشان کرد: با گسترش فعالیت بانک کشاورزی در منطقه آزاد انزلی تسهیلات بانکی مناسب و کم بهره در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مهندس رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان نیز با استقبال از افزایش همکاری‌های دو سویه بیان کرد: به منظور سرمایه‌گذاری در هزار هکتار از بخش‌های کشاورزی آماده سرمایه‌گذاری هستیم و طرح‌های تسهیلاتی مناسب در اختیار سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش در تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان به افزایش همکاری مبنی بر ارائه خدمات بانکی اعم از ارزی، ریالی، مالی و بانکداری الکترونیک به سازمان و حمایت از سرمایه گذاران جهت تولید صادرات با رعایت مقررات جاری بانک اشاره شده است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.