• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
استاندار گیلان :

انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است، سهم خواهی را نمی پذیرم

  • کد خبر : 5962
  • 27 آذر 1400 - 18:44
انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است، سهم خواهی را نمی پذیرم
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه سهم‌خواهی را نمی‌پذیرم، گفت: اگر افرادی به دنبال نمایندگان بدوند تا برای تعرفه خود امضا جمع کنند بنده دور زدن استانداری‌ را نمی‌پذیرم چرا که انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است.

به گزارش انطباق، اسدالله عباسی ظهر  امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان رشت در سالن اجتماعات بانک ملی با تسلیت ایام شهادت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: با توجه به شعارهای دولت سیزدهم تمام توان را گذاشتیم تا بر اساس شعارهای راهبردی عملکرد مناسب و رضایت بخشی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی دستپاچه شده و جلوتر از زمان در حال حرکت هستند، گفت: ما با توکل بر خدا و تکیه بر آرا و حمایت مردم کار خود را هوشمندانه و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتماد مردم آسیب دیده است، افزود: کشور را در شرایط سختی تحویل گرفتیم و به جای اینکه تنها گذشته را نقد کنیم باید روبه جلو حرکت کنیم و ضمن نگریستن به نام امیدی‌های گذشته، آینده را بسازیم.

عباسی با اشاره به واکسیناسیون ۹۴ درصدی دوز اول و ۸۷ درصدی دوز دوم واکسن کرونا بیان کرد: مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر بودند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توانستیم رنگ کرونایی تمام شهرستان‌ها را تغییر دهیم.

وی با اشاره به نگرانی‌هایی در خصوص تأمین کالاهای اساسی گفت: تاکنون ساخت ۱۱ هزار مسکن آغاز شده پدر نباشیم تا پایان امسال آنچه وظیفه ماست را تا دو سال آینده مسؤولیت خود را به پایان برسانیم.

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات اشتغال در گیلان افزود: باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها همچون اقتصاد دریا و گردشگری استفاده کنیم، ضمن حفظ اشتغال موجود جهت توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدید بتوانیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه فرارهای مالیاتی باعث می‌شد اقدامات اقتصادی دولت تحقق پیدا نکند، بیان کرد: ببر اساس اختیاراتی که استانداری دارد تلاش می‌کنیم سال آینده صندوقی برای. این امر در نظر گرفتیم.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند، افزود: مدیران نباید درب را به روی مردم ببندند، بسیاری از مشکلات مردم بودجه و اعتبارات نیست بلکه فاصله بین مدیران و مردم است.

استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در تکمیل خطوط آهن رشتآستاراانزلی بیان کرد: در بخش کشاورزی هم باید دلالی‌ها را حذف کنیم تا کشاورز به حق خودش برسد، نباید با سیاسی کاری بهانه آورده شود و محصولات کشاورزی ما در هر بخشی همچون چای، برنج و مرکبات به خارج از کشور برده شده یا به قیمت ارزان فروخته شود.

عباسی فرمانداری شهرستان رشت را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: باید فرمانداری رشت با شهرداری در کنار هم مشکلات را حل کنند، وظیفه همه است که مسئله پسماند سراوان، رودخانه‌های زرجوب و‌کوهررود را پیگیری کنند تا بتوان برای گردشگری گیلان و رشت درآمدزایی کرد اما در تمام این سال‌ها مورد غفلت واقع شده است.

وی با بیان اینکه با تمام وجود با جان و دل خدمت می‌کند، تصریح کرد: اندوخته و تجارب خود را تقدیم استان می‌کنم و در این خصوص از تمام افکار و اندیشه‌ها استقبال می‌کنم اما سهم‌خواهی را نمی‌پذیرم، اگر افرادی به دنبال نمایندگان بدوند تا برای تعرفه خود امضا جمع کنند بنده دور زدن استانداری‌ را نمی‌پذیرم چرا که انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است اما از مشورت‌ها ستقبال خواهم کرد.

استاندار گیلان همچنین تأکید کرد که تشکل‌های سیاسی القا نکرده و مشورتی عمل کنند، استانداری از مشورت‌ها استقبال می‌کند تا با کمک یکدیگر سعی در سازندگی استان خود کنند./فارس

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.