• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

امیدواریم با استفاده از اهرم های لازم مشکلات پیش روی صنعتگران را رفع و گام های استوارتری را در جهت حمایت از تولید داخلی برداریم

  • کد خبر : 4294
  • 19 تیر 1400 - 13:15
امیدواریم با استفاده از اهرم های لازم مشکلات پیش روی صنعتگران را رفع و گام های استوارتری را در جهت حمایت از تولید داخلی برداریم

به گزارش انطباق به نقل روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان طی گزارشی با  برنامه دریچه از شبکه رادیویی گیلان ضمن گرامیداشت روز صنعت و معدن به اهمیت نقش صنایع کوچک در بهبود روند اقتصادی کشور و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه […]

به گزارش انطباق به نقل روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان طی گزارشی با  برنامه دریچه از شبکه رادیویی گیلان ضمن گرامیداشت روز صنعت و معدن به اهمیت نقش صنایع کوچک در بهبود روند اقتصادی کشور و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه پرداخت و از صنایع کوچک به عنوان پل مواصلاتی توسعه صنعتی و رونق اقتصادی نام برد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به دغدغه ها و مشکلات صاحبان صنایع پرداخت و گفت : تامین منابع مالی ، مالیات ، معوقات بانکی ، کمبود نقدینگی ، ارزش افزوده و مواردی از این دست از جمله مشکلات صاحبان صنایع می باشد که شرکت شهرک های صنعتی گیلان در صدد رفع آنها برآمده  است .

وی در ادامه بیان داشت : مشکلات پیش روی صاحبان صنایع مربوط به زمان حال نمی باشد بلکه از دوره های گذشته ایجاد و انباشته شده است و تمام سعی ما حل این موارد می باشد .

سعیدی کیاافزود : واحد های صنعتی با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند و شرکت شهرک های صنعتی گیلان از طریق تامین نقدینگی از محل پرداخت تسهیلات بانکی اقدام به رفع آن نموده است .امیدواریم با تحرکی که در بانک ها بوجود آمده و حمایتی که دولت می کند؛ این مشکلات برطرف شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : استان گیلان دارای ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این میزان ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری میباشد ، با اشتغالی بالغ بر۱۷هزار  نفر .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره به تاثیر اشتغال درتوسعه پایدار روستایی و کاهش فقر خاطر نشان کرد: مناطق محروم و روستاها در برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اولویت قرار دارد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به نقش بانوان در کارآفرینی و جمعیت بانوان فعال در عرصه کار، تولید واشتغال گفت : شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین به سرمایه اطلاعات و برنامه های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت های شغلی نقش مهمی را در ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهاد های غیردولتی ایجاد کرده است.

وی افزود: ایجاد تولید شبکه ای و یا خوشه های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه ای از طریق آموزش های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت های توسعه ، تعاون بانوان کارآفرین برشمرد.

سعیدی کیا با اشاره به اجرای این طرح در راستای  توسعه اشتغال روستایی و نقش آفرینی بخش دولتی و بخش خصوصی گفت: این طرح برای ایجاد توازن اشتغالزایی در مناطق محروم طرح ریزی شده است و دولت حمایت های مستقیم و غیر مستقیم خود را در این زمینه ارائه می نماید.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : باز هم امیدواریم با استفاده از اهرم های لازم مشکلات پیش روی صنعتگران عزیز را رفع و گام های استوارتری را در جهت حمایت از تولید داخلی برداریم .

لازم به ذکر میباشد میزان اشتغال ذکر شده در خبر بر اساس پروانه های بهره برداری صادر شده از سوی سازمان صمت میباشد .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.