• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
شهردار لاهیجان:

امیدوارم، پاسخگوی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر باشم

  • کد خبر : 4788
  • 07 مهر 1400 - 15:05
امیدوارم، پاسخگوی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر باشم
رضا زنده دل شهردار لاهیجان در جلسه شورای شهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار«علی لندی» که با ایثار جان خویش دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، را به مردم شریف ایران تسلیت عرض کرد.

به گزارش انطباق، شهردار لاهیجان با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر لاهیجان، خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه به مردم پاسخگوی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر باشم.

زنده دل گفت: واقعیت این است امروز علی رغم زحمات فراوان دوستان در دوره های قبلی، حساب شهرداری خالی می باشد و با حجم زیادی از بدهی با مشکلات و مسائل متعددی مواجه هستیم وبنده دست یاری را به سمت شما مدیران عزیز دراز می کنم که در این مسیر به بنده کمک کنید که بی شک ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان به تنهایی ممکن نیست.

وی تصریح کرد: مشکلات شهرداری یک روزه ایجاد نشده ، که به توان به سرعت همه را حل کرد ، اما این اطمینان را به شما و همه مردم خواهم داد که همه توان و تلاش خود را  جهت رفع مشکلات  و توسعه و آبادانی لاهیجان بکار گیرم .

وی با اشاره به پیشینه ی غنی فرهنگی، دینی و تاریخی این شهر و وجود ظرفیت‌های بالقوه و فراوان طبیعی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری، گفت : تا زمانیکه رونق اقتصادی نباشد، اتفاقی نمی افتد و در زمینه گردشگری باید بستر را آماده کنیم و به درآمد پایدار برسیم تا نیاز شهرداری به پروانه ساختمانی قطع شود.

وی گفت: برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای شهر لاهیجان در حال تدوین است و در چارچوب برنامه و تعریف بودجه حرکت خواهیم نمود.

زنده دل گفت: با توجه به ارتباط و تماس بالای شهرداری با بدنه جامعه و حجم بالای مراجعه کنندگان ، تکریم ارباب رجوع  توسط پرسنل و انضباط اداری اهمیت زیادی دارد و امیدوارم همانطور که ما سعی می کنیم مطالبات پرسنل را پرداخت کنیم از آن طرف هم پرسنل و همکاران عزیز شهرداری با انگیزه بیشتر در جهت اهداف مدیریت شهری حرکت کنند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.