• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8
استاندار گیلان عنوان کرد

افزایش ۶۲ درصدی پروژه های هفته دولت گیلان/ خبرهای خوب از راه آهن رشت – آستارا

  • کد خبر : 10778
  • 05 شهریور 1401 - 10:40
افزایش ۶۲ درصدی پروژه های هفته دولت گیلان/ خبرهای خوب از راه آهن رشت – آستارا

به گزارش انطباق ،استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت و افزایش پروژه‌های عمرانی در استان گیلان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: در استان گیلان و در هفته دولت با افزایش ۶۲ درصدی پروژه های عمرانی و ۷۵ درصدی اعتبار تملک دارایی مواجه هستیم. اسدالله عباسی در همایش روز کارمند که در تالار مرکزی رشت برگزار […]

به گزارش انطباق ،استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت و افزایش پروژه‌های عمرانی در استان گیلان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: در استان گیلان و در هفته دولت با افزایش ۶۲ درصدی پروژه های عمرانی و ۷۵ درصدی اعتبار تملک دارایی مواجه هستیم.

اسدالله عباسی در همایش روز کارمند که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند برای کارکنان دولت است؛ به طوری که شهیدان رجایی و باهنر با شیوه‌های مدیریتی خود در دل مردم جای گرفته و به الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شدند.

وی با اشاره به نقش راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در توسعه کشور در حوزه‌های مختلف، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا تمامی کارکنان دولت باید به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه کرده و بر همان اساس اقدام کنند.

استاندار گیلان انقلاب اسلامی را برگرفته از استقلال، آزادی، اخلاق و وحدت دانست و بیان کرد: کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای جهانیان بازگو شود که در راه تحقق این مهم کارکنان دولت نقش مهمی دارند.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت دارای برنامه‌های مهم و استراتژیک بسیار تاثیرگذاری است، افزود: دولت کشور را در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تحویل گرفت، اما بدون توجه به تمامی مشکلات کشور را اداره کرده است لذا دولت در ادامه راه با حمایت مردم و با تبعیت از مقام معظم رهبری کشور را در حوزه اقتصاد به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

وی با گله‌مندی از عدم استفاده از فرصت‌های بی نظیر اقتصادی در استان گیلان تصریح کرد: در استان گیلان فرصت های زیادی در راستای ایجاد رشد و توسعه از دست رفته است، اما باید کارها را شبانه‌روزی دنبال کنیم، زیرا مردم از ما به عنوان استاندار دولت مردمی انتظار دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید در استان از همه ظرفیت ها و استعدادها در جهت رسیدن به توسعه بهره گرفت، متذکر شد: در گیلان منابع انسانی غنی وجود دارد، ولی کادرسازی لازم انجام نشده و به این منظور اقدامات خوبی توسط استانداری گیلان در حال انجام است.

عباسی، جذب سلیقه‌ای نیرو در ادارات دولتی را برای کشور بسیار مضر دانست و بیان کرد: در گذشته درخصوص جذب کارکنان دولت سلیقه‌های سیاسی اعمال شده و همین امر سبب شده تا فساد در برخی از ادارات گسترش یابد لذا در اجرای سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکنان دولت باید به طور جهادی عمل کنند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور طی یک سال گذشته تصریح کرد: دولت با کسری و استقراض بانکی و مصرف اعتبارات تامین کالاهای دولتی مواجه بوده است که شرایط بسیار سختی را برای کشور و مردم موجب شد.

استاندار گیلان یکی از اقدامات مهم دولت را مدیریت صحیح تولید و مصرف برق دانست و گفت: در مسئله برق در سالیان گذشته با قطعی مواجه بودیم ولی امسال با فعال شدن نیروگاه‌های بخش خصوصی، مصرف برق در کشور و استان گیلان مدیریت شد.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان، با برنامه به استان آمده ام و برای تک‌تک پروژه‌های این استان برنامه دارم و لذا در راه توسعه گیلان از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌مند می‌شوم.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت و افزایش پروژه‌های عمرانی در استان گیلان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: در استان گیلان و در هفته دولت با افزایش ۶۲ درصدی پروژه های عمرانی و ۷۵ درصدی اعتبار تملک دارایی مواجه هستیم.

وی حضور در بین مردم را یکی از وظایف مسئولان دانست و افزود: طی این مدت و به تبعیت از دولت مردمی، ۹۸ سفر شهرستانی انجام شده و پای درد و دل مردم نشسته و به حل مشکلات آنان کمک کرده ام.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده درخصوص کاهش تنش آبی در فصل زراعی بیان کرد: استان گیلان در فصل زراعی امسال با کاهش ۵۰۰ میلیون مترمکعبی آب پشت سد سفیدرود مواجه بود، اما با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب و با تلاش‌های تمام مسئولان در استان گیلان، شاهد کاهش تنش آبی در این استان بودیم.

عباسی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه را تکمیل راه‌آهن رشت به آستارا دانست و یادآور شد: بلافاصله پس از فرمایشات رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه دیداری با معاون اول رئیس جمهور برگزار کردیم و لذا در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی درباره تکمیل راه‌آهن رشت به آستارا خواهید شنید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.