• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛

افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد | ابلاغهای کارگری به لیست حقوقی ارائه شد

  • کد خبر : 10475
  • 19 مرداد 1401 - 11:45
افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد | ابلاغهای کارگری به لیست حقوقی ارائه شد
سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت جهت تبریک، تعامل بیشتر و ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های پیش رو به همراه معاونین و مدیران شهرداری به دیدار اعضای جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رفت.

به گزارش انطباق ،سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: بی‌شک مدیریت شهری در شهر رشت که مشکلات و تبعات خاص خود را دارد، کاری بسیار سخت و پیچیده است.

در این دیدار سرپرست شهرداری رشت گفت: این روزها شهرداری رشت، معاونین و مدیران واقعا درگیر انجام امورات هستند و امیدواریم شورا و شهرداری در کنار هم خدمات مثمرثمری را به شهروندان ارائه دهند.

 خدمت بین دانا با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر با تمام توان خود مشغول کار و خدمت است، عنوان کرد: تا چندین روز آینده شاهد اجرای پروژه‌های خوبی در سطح شهر رشت خواهیم بود که نتیجه همکاری و مشارکت همه جانبه شورای شهر و شهرداری است.

وی حقوق و دستمزد پرسنل را از جمله چالش‌های پیش روی شهرداری خواند و تصریح کرد: با اجرای قانون افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد، شهرداری رشت باید ماهانه ۷۰ میلیارد تومان در این مسیر هزینه و قانون را اجرایی نماید.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه هفته گذشته تمامی ابلاغهای کارگری امضا و به لیست حقوقی ارائه شدند، افزود: امروز هم دستور دادیم تا میزان اضافه‌کاری‌ها اعلام شود تا برخلاف ماههای گذشته و به دور از عجله و شتاب نسبت به پرداخت لیست اضافه‌کاری‌ها اقدام کنیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با تشکر از سرپرست شهرداری رشت، معاونین و مدیران، اذعان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر در خدمت مجموعه مدیریت شهری است و وظیفه شوراست که علاوه بر تکلیف نظارتی خود، تمام موانع پیش روی کار مدیریت شهری، توسعه و عمران شهر و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم را از میان بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید مکمل یکدیگر باشند، ابراز داشت: بارها تاکید کرده‌ام که یک شورای قوی به یک مجموعه مدیریت شهری و اجرایی قوی نیاز دارد و بالعکس، زیرا تنها با این شیوه و با این سطح تعاملات برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود و اهداف تحقق پیدا میکنند.

 واثق کارگرنیا اذعان کرد: اگر شورا و شهرداری با هم تعامل مشترک و دوسویه داشته باشند، منافع این امر به مردم و کل شهر باز خواهد گشت و عقب‌ماندگی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که در مدت سه هفته اخیری که سرپرست شهرداری رشت در مسند امورات حضور دارند، کارهای خوبی در سطح شهر و شهرداری انجام شده است و شاهد اقدامات جهادی در پروژه‌های شهرداری رشت و ارائه مطلوبتر خدمات به مردم بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پایان روز خبرنگار را نیز به همه اهالی رسانه تبریک گفت و با بیان اینکه به زودی شورا و شهرداری یک برنامه مشترک در این زمینه برگزار می‌کنند، یادآور شد: از سرپرست شهرداری رشت که سنت دیرینه صله رحم را به جا آورده و امروز به دیدار هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت آمده‌اند، تشکر میکنم و امیدوارم این رفت و آمدها به صورت دو طرفه تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.