• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت گرفت؛

اعطای اعتبارنامه به اعضای جدید هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت و حومه+تصاویر

  • کد خبر : 19136
  • 10 آبان 1402 - 13:56
اعطای اعتبارنامه به اعضای جدید هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت و حومه+تصاویر
طی نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیئت اجرایی و نظارت، اعتبارنامه اعضای جدید هیئت‌مدیره نظم پرستاری رشت و حومه به منتخبین، اعطا شد.

به گزارش انطباق نقل از وبدا، عصر امروز نشست مشترک هیئت اجرایی برگزاری انتخابات نظام پرستاری مرکز استان، ناظرین و همچنین منتخبین ششمین دوره نظام پرستاری رشت و حومه با دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
در این نشست، اعتبارنامه اعضای جدید هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت و حومه توسط دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منتخبین اعطا شد.
دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک انتخاب افراد در هیئت مدیریت جدید نظام پرستاری مرکز استان و حومه و همچنین تشکر از مجریان و ناظرین این انتخابات، اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی در کنار توسعه مشارکت یکی از ملازمات تحقق برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت است.
وی با اشاره به تلاش کادر سلامت در نهادینه شدن بهداشت و درمان، افزود: حفظ، ارتقا و پایداری سلامت در جامعه، مرهون تلاش یکایک جامعه کادر درمان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم تعامل و همکاری نظام پرستاری با مدیریت پرستاری دانشگاه تأکید کرد و گفت: در سایه این همکاری‌ها و همپوشانی در اقدامات، منافع مردم و جامعه سلامت تضمین می‌شود.
دکتر آشوبی همچنین بر تلاش همه‌جانبه و عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای افزایش رفاه اجتماعی نظام پرستاری و احقاق حقوق تضییع‌شده آن‌ها در دوره جدید خبر داد.
گفتنی است در این نشست، تعدادی از مسئولان دانشگاه و نظام پرستاری مرکز استان و حومه نیز ضمن تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات از آمادگی همه‌جانبه در راستای ارتقای نظام سلامت خبر دادند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=19136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.