• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
استاندار گیلان در دیدار با دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی

  • کد خبر : 5758
  • 16 آذر 1400 - 12:09
استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی
استاندار گیلان در دیدار با دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی و نیز تکمیل پروژه اتصال خط ریلی قزوین-رشت به کاسپین در راستای توسعه ارتباطات دریایی و مبادلات تجاری را مورد تأکید قرار داد.
به گزارش انطباق به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصردوشنبه در دیدار با مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، به سهم منطقه آزاد انزلی در افزایش میزان اشتغال و صادرات واحدهای تولیدی اشاره و اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد انزلی به ویژه بندر کاسپین در گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی، استفاده ای بهینه شود.
وی به کمبود زمین در منطقه آزاد انزلی برای انجام فعالیت‌های توسعه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی نتوانند در راستای ایجاد واحدهای تولیدی به خوبی نقش‌آفرینی کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم ساماندهی منطقه آزاد انزلی و خروج از حالت رکود و بلاتکلیفی تأکید و تصریح کرد: این مجموعه مدت‌ها به حیات خلوت بعضی افراد تبدیل شده بود که باید با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، شاهد بازسازی منابع انسانی، مالی و اقتصادی باشد.
وی با تأکید بر برخورد حقوقی و قانونی نسبت به سوء استفاده‌ها و حیف و میل های صورت گرفته، گفت: تکمیل پروژه اتصال خط ریلی قزوین-رشت به کاسپین باید تسریع شود تا توسعه ارتباطات دریایی و مبادلات تجاری با کشورهای قزاقستان، چین، روسیه و دیگر کشورهای همسایه رونق گیرد.
لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.