• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
در نشست شورای تعامل استان؛

استاندار: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌های گیلان، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود

  • کد خبر : 6265
  • 11 دی 1400 - 9:48
استاندار: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌های گیلان، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود
نماینده عالی دولت در استان نبود انسجام را موجب عقب ماندن گیلان در بسیاری از شاخص ها عنوان کرد و گفت: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌ها، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود.
به گزارش انطباق به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در نشست شورای تعامل استان با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ستایش ولایتمداری مردم گیلان که یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور، هوشیاری خود در محکومیت فتنه و فتنه‌گران را اعلام داشتند، اظهار کرد: مردم شریف این استان در همه عرصه ها روسفید هستند.
وی ولایتمداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را رمز موفقیت دانست و بر ضرورت انسجام حول محور ولایت تأکید کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدرشناس مردم بوده و با اغتنام از فرصت، تنها در اندیشه خدمت باشیم، ادامه داد: بایستی در کنار هم، در سایه وحدت و وفاق به ویژه نیروهای جبهه انقلاب حرکت کنیم.
وی نبود انسجام را موجب عقب ماندن گیلان در بسیاری از شاخص ها ذکر و خاطرنشان کرد: چنددستگی، راه به جایی نمی برد بلکه مسیر را برای نفوذ دشمن هموار می کند و تنها راه تعالی کشور و استان، یکصدایی است.
دکتر عباسی نگاه آیت الله دکتر رئیسی را حکمرانی اسلامی و استفاده از همه ظرفیت ها دانست و افزود: در استان نیز رویکرد ما ، همگرایی، هم‌افزایی و همدلی است تا عقب ماندگی های گیلان در شاخص های توسعه ای و عمرانی جبران شود.
وی با اشاره به اینکه برای رفع بسیاری از خرابی ها باید با طمانینه حرکت کرد، گفت: از همه مشورت ها استقبال و از ظرفیت نخبگان استفاده می‌کنم.
وی نقد منصفانه و نه نقد مغرضانه را انتظار خود از همگان به‌ویژه جبهه انقلاب عنوان و اضافه کرد: مردم از شعار خسته هستند و باید به سمت عملگرایی پیش برویم.
استاندار گیلان با یادآوری اینکه از ابتدای حضورم به عنوان مقام عالی اجرایی استان، در میدان حضور یافته و کار را میدانی شروع کردم، گفت: برنامه‌محور هستم و پیشرفت استان را مطابق با برنامه های دولت مردمی سیزدهم دنبال می کنم.
وی با بیان اینکه فردی نقدپذیر هستم، ادامه داد: رویکردها بایستی واقع بینانه، منصفانه و به دور از حب و بغض باشد.
دکتر عباسی رعایت تقوای سیاسی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اجازه فرصت سوزی ندهیم بلکه در جهت تعالی امور، فرصت سازی شود.
وی افزود: دولت سیزدهم، اختیارات را به سطح استان ها تفویض می کند و بر این مبنا باید دست به دست هم دهیم و برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمدرضا عباسی رئیس شورای تعامل استان، حسن محمدیاری و رضا موسوی روزان نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.
لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.