• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛

استاد پیروز منشأ خیر کثیر بود/ اعتماد خیران به نظام سلامت از الطاف خدای متعال است

  • کد خبر : 20089
  • 25 آذر 1402 - 14:40
استاد پیروز منشأ خیر کثیر بود/ اعتماد خیران به نظام سلامت از الطاف خدای متعال است
طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست‌های خدای مهربان و بزرگ را طی امسال بارها مشاهده کردیم.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب دا)، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت استاد محمدصادق پیروز پزشک حاذق و خیر بنام ایرانی در لاهیجان با تکریم و تجلیل از مقام نوع‌دوستان و خیران، اظهار کرد: خیران و نوع دوستان با مهر، محبت و عطوفت خود در نظام سلامت مردم را مورد حمایت قرار داده و یاری‌رسان نظام سلامت هستند.

وی مشارکت در امور خیرخواهانه را یک صدقه جاریه دانست و افزود: اقدام خداپسندانه هر خیّر، واقف و نیکوکار تا زمانی که آثار وقف آن‌ها باقی است، ثواب آن نیز برقرار و از فیوضات دنیا و آخرت بهره‌مند می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور جمعی از خیران در نظام سلامت طی یک سال اخیر، گفت: طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت، اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست‌های خدای مهربان و بزرگ را در این مدت، بارها مشاهده کردیم.

دکتر آشوبی، توسعه خدمات آموزشی و درمانی قطب شرق گیلان را یکی از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال توسعه خدمات آموزشی و درمانی قطب شرق گیلان بایستی امکانات آموزشی و درمانی نیز در شهرستان لاهیجان تقویت می شد، اینجا بود که خدای متعال این دغدغه ما را به دل استاد پیروز انداخت و ما شاهد مهر، رحمت و کرامت این استاد برجسته و پزشک حاذق ایرانی بودیم.

وی با بیان اینکه استاد پیروز هرچه را داشته تقدیم مردم و ارتقای نظام سلامت کرده، گفت: این خیّر بنام نظام سلامت، زمانی در امر طبابت، زمانی دیگر در تعلیم و تربیت دانشجو و پس‌ازآن نیز در امور خیر مشارکت کرده و عمری پربرکت و پرثمر را از خود سپری می کند و منشأ خیر کثیر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه استاد پیروز ازآنجاکه با اخلاص در ارتقای سلامت مردم همه‌چیز خود را هبه کرده، زمینه‌ساز حضور خیران دیگری نیز شده، خاطرنشان کرد: بعد از اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه دکتر پیروز، یک بانوی تفرشی، یک مادر شهید، یک بازنشسته فرهنگی، یک زوج فرهنگی و چند تن دیگر، املاک و سرمایه‌های با ارزش خود را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان هبه کردند.

دکتر آشوبی با بیان اینکه همه اقدامات خیرخواهانه صورت گرفته کار خدا و به‌واسطه مسوولان‌ دانشگاه بوده، گفت: خوشبختانه اعتماد در نظام سلامت گیلان تقویت‌شده و همچنین امید مردم در این جهت، افزایش‌یافته است و امیدواریم در همین راستا حضور خیران و نیکوکاران تشدید شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=20089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.