• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد

  • کد خبر : 6295
  • 12 دی 1400 - 12:14
ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در جمه با معاونین و مدیران ستادی گفت:ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه برای حضور بدون دغدغه سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی باید زمینه ها و زیرساختهای مناسب را فراهم کرد افزود: ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در پیشبرد برنامه های صنعتی و اقتصادی کشور تصریح کرد: این صنایع نقش بسزایی در ایجاد سرمایه گذاری و اشتغالزایی دارند و در پویایی و تحرک بخش خصوصی موثرند.

سعیدی کیا به اهمیت نقش و جایگاه hsee در شهرک های صنعتی پرداخت و بیان داشت : مشهود شدن کارایی و اثر بخشی نظام های مدیریتی مبتنی برHSEE ، گسترش روز افزون قوانین ملی و بین المللی در زمینه بهداشت ، ایمنی ومحیط زیست ، جایگاهHSEE را به عنوان یکی از ارکان واحدهای عملیاتی و سازمانی بر همگان آشکار نموده است.

وی در ادامه افزود : بر همین اساس اسقرارHSEE و به تبع آن نظام مدیریتHSEE در دستور کار غالب صنایع بزرگ و کوچک استان قرار گرفته است.

سعیدی کیا تصریح کرد : باید توجه داشت این سیستم نیز با توجه به مختصات و ویژگیهای خاص خود نیازمند تخصص و تجربه فراوان در طرح ریزی، پیاده سازی و اجراست و نباید از کنار این موضوع به سادگی گذشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به حضور مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی استان در واحد های صنعتی و ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع تاکید کرد و گفت : مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی می بایست حضور مداوم در واحدهای صنعتی و ارتباط دوسویه با صاحبان صنایع داشته باشند و مشکلات و دغدغه های آنها را بیش از پیش شناسایی و در جهت رفع آنها کوشا باشند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات مناسب و خوبی را در اختیار صنعتگران به ویژه سرمایه گذارانی که برای ایجاد واحد تولیدی به استان گیلان مراجعه می کنند آماده و تامین کنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.