• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
36
در نخستین جلسه بررسی رزومه ها؛

ارائه برنامه های دو نفر از افراد کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت در شورا

  • کد خبر : 14103
  • 01 اسفند 1401 - 11:15
ارائه برنامه های دو نفر از افراد کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت در شورا
در نخستین روز از بررسی رزومه های افراد کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت ، آقایان محسن مجذوب و حمید قاسمیان با حضور در ساختمان شورا به ارائه برنامه های خود پرداختند

به گزارش انطباق نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محسن مجذوب با سابقه شهردار شهر هشتگرد با حضور در ساختمان شورا با اشاره به اینکه رشت شهر بزرگ و با سبقه است اظهار کرد: در ابتدای سخنانم از اعضای شورا تقاضا دارم که فردی بومی را برای این جایگاه انتخاب کنند

وی با بیان اینکه از وضعیت رشت برآیندی کلی در دست دارم افزود: قصد دارم جهت گیری فکری ام را اعلام کنم و معتقدم نقش نیروی انسانی برای بهره وری بسیار مهم است.

مجذوب پیرامون تسهیل در روند صدور پروانه، معضل زباله ، بافت فرسوده شهر نیز مباحثی مطرح و بیان کرد: تالاب عینک یک فرصت بی نظیر است و در تعجبم که چرا تا کنون از این فرصت استفاده نشده است.

وی به توسعه حمل و نقل عمومی و استفاده از اراضی بلااستفاده تاکید و تصریح کرد: با رایزنی می‌توانیم از اراضی بلااستفاده که در اختیار دیگر دستگاه ها قرار دارد به منظور اجرای برخی از پروژه ها در شهر استفاده کنیم.

مجذوب در این جلسه پیرامون مدیریت یکپارچه شهری ،نوسازی تجهیزات آتش نشانی نیز مباحثی مطرح و افزود: بسیار خوشحالم که شورای رشت با چنین نگاهی نسبت به افراد کاندیدای جایگاه تصدی شهرداری رشت اقدام می کند و از افراد کاندیدای این جایگاه برای ارائه برنامه هایشان در حضور اعضای شورا دعوت به عمل آمده است.

حمید قاسمیان به عنوان دومین کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت نیز امروز با حضور در صحن شورای رشت به ارائه برنامه هایش پرداخت و اظهار کرد: بنده اصالتا گیلانی و متولد یکی از روستاهای اطراف و حدود ۲۵ سال است که کارمند رسمی شهرداری اسلامشهر هستم و درحال حاضر نیز خودم را برای دفاع از پایان نامه دکتری برنامه ریزی شهری آماده می کنم.

وی با بیان اينکه فرهنگ غنی مردمان گیلان بسیار مایه مباهات است افزود: ان شاا بتوانم برای شهروندان فهیم رشت نیز خدماتی انجام دهم و رشت در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بوده که یکی از آنها حوزه حمل و نقل است.

قاسمیان به اجرای رینگ ۹۰ متری در رشت اشاره کرد و گفت: در گذشته اجرای این رینگ در شهر مطرح شده بود که درباره اجرا شدن و یا نشدن آن اطلاعاتی ندام و معتقدم اجرای رینگ حجم بسیاری از مشکلات ترافیکی را کاهش می دهد.

وی با اشاره به برند رشت شهر خلاق خوراک یونسکو بیان کرد: رشت شهر خلاق خوراک یونسکو است و این نیز از دیگر افتخارات شهر اولین ها است و معتقدم با فرهنگ غنی مردمان رشت این شهر می تواند گزینه بسیار خوبی برای اجرای دولت الکترونیک باشد.

قاسمیان به اجرای تراموا در رشت اشاره کرد و گفت: شهردار موفق باید شورا محور باشد و در قالب یک تیم برنامه ها را اجرایی کند و یقینا همراهی شورا و شهرداری می تواند به مباحث خوبی بیانجامد و بنده به موضوع توسعه شهر الکترونیک در رشت بسیار اعتقاد دارم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=14103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.