• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
6
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد:

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی

  • کد خبر : 2282
  • 08 بهمن 1399 - 0:42
اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی
کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، شش میلیارد تومان برای لایروبی تالاب انزلی و ۱۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

به گزارش انطباق، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، شش میلیارد تومان برای لایروبی تالاب انزلی و ۱۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

کیوان محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صومعه سرا، با اشاره به ظرفیت صومعه سرا به دلیل واقع شدن در جنوب تالاب انزلی، اظهار کرد: در صومعه سرا روستاهای زیادی در اطراف تالاب وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند یک پایگاه برای جذب گردشگر باشد.

وی افزود: با توجه به بکر بودن منطقه، اگر یک برنامه ریزی خوب در این زمینه داشته باشیم، می توانیم شاهد شکوفایی اقتصادی خوبی در این منطقه باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، شش میلیارد تومان برای لایروبی تالاب انزلی و ۱۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

محمدی، با اشاره به توسعه شهرستان صومعه سرا در طول چهار دهه گذشته، تصریح کرد: شرایطی که کشور ما در آن قرار گرفته، در دو قرن اخیر بی سابقه بوده و هرگز به این شکل مورد تخاصم و تهاجم دشمنان قرار نگرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه کشورهای خارجی با ادعای حقوق بشر اجازه نمی دهند ایران به راحتی واکسن و یا دارو تهیه کند، گفت: می گویند دارو تحریم نیست، اما سیستم های بانکی را قفل می کنند تا عملا کشور قادر به تهیه دارو برای بیماران نباشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اضافه کرد: دولت تمام ظرفیت های خود را برای حل مشکلات اقتصادی به ویژه بهره برداری از پروژه های عمرانی به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را برای مدیریت نشان دهند، افزود: باید صادقانه برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و درب اتاق هایمان برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم باز باشد.

محمدی، با تاکید بر لزوم ارائه برنامه های پیشنهادی شهرستان برای سال ۱۴۰۰، گفت: برنامه های پیشنهادی باید ادامه برنامه ها و طرح های گذشته بوده و منقطع نباشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=2282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.