• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی در رشت:

احیای ۳۸ واحد صنعتی راکد طی ۴ ماهه اول امسال / بانکها با انعطاف بیشتر در احیای واحدهای راکد گیلان سهیم شوند

  • کد خبر : 10590
  • 25 مرداد 1401 - 13:27
احیای ۳۸ واحد صنعتی راکد طی ۴ ماهه اول امسال / بانکها با انعطاف بیشتر در احیای واحدهای راکد گیلان سهیم شوند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در همراهی با نماینده ولی فقیه در استان آیت الله فلاحتی؛ در جریان بازدید از سه واحد صنعتی رشت گفت: با عزم و جدیت مستمر در دولت سیزدهم افزون بر ۳۸ واحد صنعتی راکد گیلان به چرخه تولید برگشته است.

به گزارش انطباق نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی که با حضور نماینده ولی فقیه استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران بانک های مرتبط در شهر صنعتی انجام شد، اظهار داشت: حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی به صورت جهادی و میدانی با حضور مقامات دلسوز و تراز اول استان قطعاً اثربخش است و باعث قوت قلب فعالین عرصه صنعتی و جامعه کارآفرین گیلان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد همه مسئولین و خادمان استان باید معطوف به رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی باشد عنوان کرد: در سال مزین به تولید و اشتغال آفرینی؛ پرهیز از نگاه جزیره ای جزء لاینفک تسهیل در بخش تولید و رفع مشکلات مبتلا به صنایع استان است.

مدیرکل صمت استان به دریافت تسهیلات ۵۷ میلیارد ریالی یکی از این واحدهای صنعتی مورد بازدید امروز اشاره کرد و تصریح کرد: روند ارائه تسهیلات بانک در این واحد به نحوی شده که با معوقات و جرایم سه ساله بایستی ۲۳۰ میلیارد ریال باید بپردازد و به شدت دچار چالش شده است.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه بانک ها می توانند با انعطاف بیشتر در رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و احیاء آنها سهیم شوند، افزود: تعامل و همکاری بانک ها با واحدهای صنعتی قطعاً می‌تواند در احیای بیشتر واحدهای صنعتی راکد نقش پررنگ و موثری ایفا نموده و ما را در رسیدن به اهداف حوزه تولید و تجارت و تحقق شعار سال یاری کنند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.