• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
ممنوع الخروجی برای یک رییس جمهوری دیگر؛

احمدی‌نژاد وقتی مصلحت خود را نتواند تشخیص دهد، در مصلحت نظام چه می‌کند؟!

  • کد خبر : 18537
  • 13 مهر 1402 - 23:03
احمدی‌نژاد وقتی مصلحت خود را نتواند تشخیص دهد، در مصلحت نظام چه می‌کند؟!
اختصاصی/ مطلب صابرین نیوز به گونه‌ای توسط پشت صحنه این کانال تنظیم شده بود که گویی احمدی‌نژاد یک کودک نابالغ و غیرممیز است که توانایی و درک لازم را برای تشخیص مصلحت سفر خود ندارد!

اختصاصی انطباق – سرویس سیاسیمحمود احمدی‌نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم که هیچ نیازی به معرفی ندارد، در این سال‌ها به گونه‌ای استحاله شده و مسیری بر خلاف اهداف برخی مسئولان را در پیش گرفته است که این رویه سبب عصبانیت برخی نهادهای خاص از او شد.

در همین راستا سنگ‌اندازی ها و گرفتاری‌های خاصی برای او و اطرافیانش ایجاد شد ولی در کمال ناباروری نهادهای خاص، آیت‌الله خامنه‌ای در حکم جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام نام او را دوباره درج کرد تا نشان دهد آنچه او در مسیر اداره کشور در پیش می‌گیرد با آنکه برخی نهادهای خاص در فکر دارند همیشه نیز همسو نیست.

اما این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ماجرای رحلت مهسا امینی و اعتراضات سال گذشته ناگهان ناپدید شد و هیچ اثری از او نبود تا اینکه ناگهان کانال تلگرام دولت بهار در مطلبی از سفر وی به گواتمالا با دعوت رسمی مقامات این کشور آمریکایی و برای شرکت در یک مراسم خبر داد.

در همین حال صابرین نیوز از بولتن‌های وابسته، در مطلبی با عنوان«لغو سفر احمدی نژاد به گواتمالا»نوشت: بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.شایان ذکر است این کشور در همسایگی مکزیک و یکی از فقیرترین کشورهای حوزه آمریکای مرکزی است و بر اساس آمار، میزان جرم و جنایت بسیار بالایی دارد.همچنین جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.

مطلب صابرین نیوز به گونه‌ای توسط پشت صحنه این کانال تنظیم شده بود که گویی احمدی‌نژاد یک کودک نابالغ و غیرممیز است که توانایی و درک لازم را برای تشخیص مصلحت سفر خود ندارد!

اگر واهمه از خروج احمدی‌نژاد و افشاگری یا مسائلی این چنینی نبود، چرا پیش از سفر به او این هشدارها را نداده بودید؟! اگر او از محتوای این داستان کودکانه صابرین نیوز اطلاع نداشت و قصد داشت با پای خود به دل صهیونیزم برود، یعنی در تشخیص مصلحت خود نیز می‌لنگد، چگونه در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای یک ملت ۸۵ میلیونی تصمیم می‌گیرد؟!

البته سناریوهایی دیگر نیز در این زمینه زمزمه شد برای مثال بازی به راه افتاد تا مسیر بازگشت او به صحنه پس از یک سال سکوت تاسف‌بار با ژست اپوزیسیون‌سازی هموار شود؛ خدا را چه دیدید از قدیم گفتند این سیاست پدر و مادر ندارد!

این ماجرا هر چه که بود، گل به خودی است که نشان می‌دهد این استخوان تو گلو تا زمانی که زنده است و بقیه زنده هستند هر زمان امکان دارد لرزه بر اندام حامیان دیروزش و مخالفان امروزش بیندازد. سرنوشتی که بی‌شک عقوبت رفتارهای خارج از عدالت برخی جریانات در دوره تاختن احمدی‌نژاد است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=18537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.