• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

احمدی در بازدید از ماشین آلات برف روبی شهرداری رشت؛ شهرداری خود را مکلف به ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان میداند

  • کد خبر : 1379
  • 05 دی 1399 - 13:27
احمدی در بازدید از ماشین آلات برف روبی شهرداری رشت؛ شهرداری خود را مکلف به ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان میداند
مشکلاتی که در بحران های برف سال‌های گذشته برای شهروندان ایجاد شد، موجب شده تا مردم از برف هراس داشته باشند زیرا مسئولین نتوانستند آرامش و امنیت خاطر لازم را برای مردم مهیا کنند.

به گزارش انطباق، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سیدمحمد احمدی شهردار رشت از ماشین آلات عمرانی شهرداری بازدید کرده و به بررسی میزان آمادگی آن جهت برف روبی سطح شهر پرداخت.

احمدی در این بازدید با تاکید بر لزوم ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مردم به‌ویژه در روزهای برفی گفت: مشکلاتی که در بحران های برف سال‌های گذشته برای شهروندان ایجاد شد، موجب شده تا مردم از برف هراس داشته باشند زیرا مسئولین نتوانستند آرامش و امنیت خاطر لازم را برای مردم مهیا کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه برف و باران از نعمت های خداوندی است که برکات بسیاری برای استان به ویژه صنعت کشاورزی دارد اما کم کاری مسئولان شهری موجب بروز مشکلات می‌شود افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی های امروز و فردا بیش از ۱۵۰ میلیمتر و بیشتر از بارش های هفته گذشته است و موظفیم با حضور در نقاط آبگیر شهر در رفع آبگرفتگی اقدام کنیم.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد و احتمال شکسته شدن شاخه‌های درختان از نیروهای خدمات شهرداری خواست تا با حضور به موقع در سطح شهر و جمع‌آوری شاخه ها و برگ ها از بروز مشکلات احتمالی جهت عبور و مرور مردم جلوگیری کنند.

احمدی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مناطق و بخش خصوصی در حوزه ماشین آلات، خطاب به مدیران مناطق خواستار تامین ماشین‌آلات لازم طی دو روز آینده شد تا در روزهای احتمالی بحران با تامین تجهیزات، مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی همچنین جلسه با دکتر نوبخت به منظور تامین اعتبار برای بحران وصدور دستورات لازم توسط ایشان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اگر در هشت ساعت اول بارش، وضعیت را مدیریت نکنیم، بی‌شک بحران بر ما غلبه خواهد کرد.

احمدی با بیان اینکه شهرداری خود را مکلف به ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان میداند تاکید کرد: همه مناطق باید با همدلی و تعامل نسبت به انجام وظیفه خود کوشا باشند.

در پایان جلسه مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری و عمرانی و رئیس سازمان عمران به بیان مشکلات در حوزه ماشین آلات پرداخته و گزارشی در این خصوص ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=1379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.