• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
در جلسه کمیته اجرایی پروژه ها عنوان شد:

احداث ساختمان دیسپاچینگ برق منطقه ای گیلان

  • کد خبر : 20104
  • 28 آذر 1402 - 19:11
احداث ساختمان دیسپاچینگ برق منطقه ای گیلان
جلسه کمیته اجرایی پروژه های شرکت، با حضور محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و اعضای این کمیته با دستور بررسی و پیگیری پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش انطباق ،محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: برای عبور موفق از اوج بار سال آتی، پیگیری، تامین منابع مالی و بهره برداری به موقع پروژه ها، به ویژه پروژه‌های ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو، بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت شروع عملیات اجرایی ساختمان دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌ای گفت: برای انجام این مهم بایستی مجری مشخصی تعیین تا پیگیری‌های لازم از سوی ایشان صورت پذیرفته و نتایج به صورت منظم ارائه شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری کمیته اجرایی پروژه‌ها به صورت هفتگی، گفت: پایش مستمر پروژه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی با پیگیری مستمر و بازنگری تمامی جوانب، روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع بخشید.

معاون طرح و توسعه در این جلسه با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی پروژه‌ها و وضعیت کنونی آن، گفت: پروژه احداث پست انتقال غرب رشت با ظرفیت ۲۰۰*۲ مگاولت آمپر، ۹۰.۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به اهمیت و اولویت این پروژه، ضرورت دارد جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت پارسیان تشکیل شود تا برنامه ریزی ویژه به منظور اتمام پروژه در موعد مقرر صورت گیرد.

وی افزود: پروژه افزایش ظرفیت پست سیاهکلده از ۱۲۵*۲ به ۱۶۰*۲ مگاولت آمپر با پیشرفت فیزیکی ۶۴.۷۸ درصد در دست اقدام بوده و انشاا… تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است که در جلسه کمیته اجرایی پروژه ها، مراحل اجرایی ۲۵ پروژه دیگر نیز به دقت مورد بررسی قرار گرفت

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=20104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.