• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
سیاهکارزاده مهمترین اولویت‌های سال ۱۴۰۳ منطقه آزاد انزلی را تشریح کرد:

اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه‌ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم‌افزا

  • کد خبر : 21912
  • 08 فروردین 1403 - 13:51
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه‌ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم‌افزا
نظام تهیه و تنظیم ارائه گزارش بخش‌های مختلف سازمان یکپارچه و در قالبی مشخص جهت اطلاع‌رسانی عمومی به اجرا در خواهد آمد چراکه این موضوع در برندینگ سازمان موثر خواهد بود.

به گزارش انطباق، محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین جلسه شورای اداری این سازمان، با تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار قرآنی مهمترین اولویت‌های کاری منطقه متبوع خود را شامل اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا اعلام کرد.

وی با محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین؛ از همراهی مجدانه اعضای شورای اداری سازمان قدردانی کرد و عملکرد نوروز سال‌جاری را یک‌گام به جلو در برنامه‌های نوروزی منطقه آزاد انزلی ارزیابی کرد و اظهار داشت: از نکات جالب برنامه ریزی نوروز ۱۴۰۳ این واقعیت است که چند ماه پیش از بهار جلسات هماهنگی و اقدامات لازم با تکیه بررسی برنامه‌های سالهای گذشته، در دستور کار قرار گرفت.

سیاهکارزاده با تجزیه و تحلیل مدل‌های مختلف برنامه ریزی در نظام اداری و برنامه ریزی؛ بهترین مدل برنامه ریزی را، از دل مجموعه و در فضای خرد جمعی عنوان نمود و با تأکید بر اثرات مثبت کار گروهی مبتنی بر روحیه هم افزا و جهادی در برنامه‌های اجرایی و خدمات رسانی؛ نمونه موفق تکمیل قطعه خط ریلی محدوده منطقه و اقدامات ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه را بهترین مثال برای این مهم بیان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهمترین شاخص ارزیابی هر نظام برنامه‌ریزی را راهبردی و دارای چشم‌انداز بودن قلمداد کرد و گفت: نظام تهیه و تنظیم ارائه گزارش بخش‌های مختلف سازمان یکپارچه و در قالبی مشخص جهت اطلاع‌رسانی عمومی به اجرا در خواهد آمد چراکه این موضوع در برندینگ سازمان موثر خواهد بود.

سیاهکارزاده اجرای شعار سالجاری مقام معظم رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی برکار گروهی را مهمترین اولویت‌های کاری سازمان متبوع خود در سال ۱۴۰۳ برشمرد و اضافه کرد: باید برای دوران پس از اتصال و فعالیت خط ریلی منطقه آزاد انزلی به شبکه ریلی داخلی آماده بود.

وی در اولویت قرار دادن شعار سال مقام معظم رهبری به عنوان سرلوحه برنامه‌های کاری منطقه آزاد انزلی حائز اهمیت ازریابی کرد و افزود: تدقیق این مهم که اگر به دنبال جهش تولید و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد خود با حمایت و حضور مردم هستیم، این مهم چگونه در برنامه‌های عملیاتی قابل احصاء است، بسیار مهم می‌باشد.

گفتنی است در ابتدای این نشست معاونین و مدیران سازمان به تشریح عملکرد و برنامه‌های پیشنهادی خود برای سال ۱۴۰۳ پرداختند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.