• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
شهردار بندر کیاشهر خبر داد؛

اتمام پروژه آسفالت خیابان سپید کنار؛ بهره‌گیری از روش های استاندارد آماده‌سازی معابر شهری

  • کد خبر : 5850
  • 23 آذر 1400 - 10:37
اتمام پروژه آسفالت خیابان سپید کنار؛ بهره‌گیری از روش های استاندارد آماده‌سازی معابر شهری
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر از اتمام پروژه آسفالت خیابان سپید کنار بندر کیاشهر خبر داد و گفت: شهرداری بندر کیاشهر برای آسفالت خیابان سپید کنار و آماده‌سازی معابر شهری از روشهای استاندارد بهره می گیرد.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر اتمام پروژه آسفالت خیابان سپیدکنار بندر کیاشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهرک سپید کنار از سال ۸۰ احداث شده وشهروندان تا به امروز در انتظار آسفالت این خیابان بودند که برای اجرای این پروژه حدود۶۵۰ تن آسفالت استفاده‌ شد.
شهردار بندر کیاشهر عنوان کرد: از آنجا که خیابان‌های هر شهری بیانگر نوع نگاه مدیریت شهری آن محسوب می‌شود بنابراین اصولی و فنّی بودن آن‌ یعنی داشتن روسازی صاف بدون دست انداز، ترک خوردگی و داشتن شیب یکنواخت و جدول بندی زیبا و تمیز که در سیمای شهری امری بسیار مهم است.
عاطفی بسترسازی، زیرسازی و روسازی خیابان‌های سطح شهر طبق اصول فنی و اجرای پروژه های عمرانی با دقت کامل را هم به عنوان یکی از رویکردهای شهرداری بندر کیاشهر مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: از ابتدای شروع عملیات آسفالت خیابان سپیدکنار، آزمایشات لازم در حوزه دانه‌بندی و کنترل مقدار قیر مصرفی جهت انجام باکیفیت کار  صورت گرفت.
عاطفی تصریح کرد: همچنین در راستای شیب بندی صحیح، اندازه گیری دمای آسفالت، رعایت اصول فنی، جلوگیری از هدررفت مواد اولیه، استاندارد سازی و دوام هر بیشتر آسفالت این پروژه از دستگاه فینیشر استفاده شد.
وی اجرای باکیفیت پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهر را از اهدافی که توسط شهرداری بندر کیاشهر دنبال می‌شود ذکر کرد و بیان داشت: نتیجه این رویکرد قطعا موجب رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.