• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
انتخابات مجلس گیلان روی خط انطباق؛

آیا ” فرزاد دلارام ” گزینه مناسبی برای نمایندگی حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش است ؟

  • کد خبر : 21176
  • 25 بهمن 1402 - 12:25
آیا ” فرزاد دلارام ” گزینه مناسبی برای نمایندگی حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش است ؟
آیا تجربه این فرد از نظر ارتباطات سیاسی ، تعاملات استانی و ملی به گونه ای است که بتواند مطالبات یک حوزه انتخابیه بزرگ بمانند رودسر و املش را به گوش مسوولین برساند و محقق کند ؟

انطباق-سرویس استانی: حوزه انتخابیه رودسر و املش یکی از مهمترین و سیاسی ترین حوزه های انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق گیلان می باشد .

در شهرستان های رودسر و املش همواره در انتخابات تمامی دوره های نمایندگی مجلس رقابت ها در بین مدعیان اخذ کرسی مجلس داغ است و این بار نیز با تعداد گزینه های مدعی پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به روز انتخابات ،رقابت ها بیشتر خود را نشان دهد.
در حال حاضر حجت الاسلام محمد صفری ،نظر علی علیزاده ،محمد باقر باقرزاده ، محمد علیجانی و فرزاد دلارام چند گزینه ای هستند که این روزها بیشتر بر سر زبان‌ها می چرخند .

از این میان، فرزاد دلارام کاندیدای جوان اهل کلاچای است که برای حوزه رودسر و املش خود را کاندیدا کرده و در کارنامه فعالیت های اجرایی خود ، سمت شهرداری کلاچای را به مدت هشت ماه بر عهده داشته است .

این داوطلب انتخابات مجلس حوزه انتخابیه رودسر و املش با شعار پیشرفت و تغییر برای شهرستان به صحنه آمده و حال آنکه باید از وی پرسید که در جایگاه مدیریت شهری کوتاه مدت برای شهر کلاچای که تنها بخشی از منطقه بزرگ رودسر می باشد چه دستاوردی داشته است ؟
آیا حضور این کاندیدای جوان بر مسند مدیریت در حدی و اندازه ای بوده که بخشی از شهرستان رودسر ، پیشرفت و توسعه ی درخور در آن زمان داشته باشد ؟ و اینکه در صورت توانمند بودن وی چرا شورای ششم تن به همکاری با او در ادامه راه نداده است؟!

از طرفی آیا تجربه این فرد از نظر ارتباطات سیاسی ، تعاملات استانی و ملی به گونه ای است که بتواند مطالبات یک حوزه انتخابیه بزرگ بمانند رودسر و املش را به گوش مسوولین برساند و محقق کند ؟
با وجود کاندیداهای قدری که سال‌ها در جایگاه‌های سیاسی و اجرایی در استان فعالیت کرده و چهره های شناخته شده ای در کشور نیز هستند ، آیا فرزام دلارام فرد توانمندی برای این حوزه انتخابیه خواهد بود ؟

با توجه به برخی نظرسنجی های میدانی و عدم شناخت کافی مردم از دلارام در مناطق املش و رودسر به نظر می رسد در قیاس با برخی رقبا، هنوز اقبال چندانی نسبت به کسب آرای موثر برای وی وجود نداشته و در بهترین حالت باید جایگاه چهارم یا پنجم را برای او متصور بود.

از سوی دیگر آنچه که در این دوره انتخابات از دید مسوولان ناظر پنهان مانده برگزاری میتینگ های انتخاباتی در پوشش و با عنوان” جلسات هم اندیشی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات “ است که کاندیداها به دنبال مطرح کردن هر چه بیشتر خود در این جلسات هستند و نتایج نشست های آنها بصورت هدفمند در شبکه های اجتماعی رواج داده می شود و انگار بحث ممنوعیت انجام تبلیغات زود هنگام نیز با این ترفند رنگ باخته است!

علی ایحال بسیاری از شعارها و وعده های انتخاباتی کاندیداهای جوان تنها با داشتن پتانسیل ها و توانمندی های فردی و اجرایی آنان محقق می شود و قطعا این موارد از دید مردم پوشیده نیست !

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.