• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
علت سکوت کوچکی نژاد در قبال مافیای دخانیات چیست؟!

آیا شیخان و کوچکی نژاد در اوج درگیری به توافقی دست یافته اند؟!

  • کد خبر : 9318
  • 23 خرداد 1401 - 13:16
آیا شیخان و کوچکی نژاد در اوج درگیری به توافقی دست یافته اند؟!
اما این طوفان رسانه‌ای ناگهان فروکش کرد طوفانی که گمان می رفت دامن خیلی ها را بگیرد و دست های پشت پرده مافیای دخانیات کشور را رسوا کند به یکباره در سکوت خبری فرورفت!

اختصاصی انطباق- سرویس استانی : پیرو مصاحبه ها و توییت های تند و انتقاد آمیز جبار کوچکی نژاد و محمد شیخان، که یکی عضو هیئت تحقیق و تفحص از دخانیات در مجلس شورای اسلامی است و دیگری مدیرعامل شرکت دخانیات کشور؛ گمان می‌رفت این مجادله به جای باریک بکشد، اما بعد از یکی دو هفته کاملاً به حاشیه رفت!

پس از اینکه ۲۲ فروردین ماه محمد شیخان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و تمام بدبختی‌های دخانیات را گردن مافیا انداخت، جبار کوچکی‌نژاد که عضو هیئت تحقیق و تفحص از دخانیات است، بلافاصله در یک مصاحبه تند عملکرد شیخان از زمان روی کار آمدنش در دخانیات را زیر سوال برد و استخدام های وی از یک منطقه خاص در گیلان را شائبه برانگیز دانست و در این مصاحبه اذعان داشت که  فردی منتسب به جریان انحرافی که در یکی از شرکت های مهم کشوری مسوولیت دارد اخیرا با انگیزه انتخاباتی و سیاسی حدود ۶۰ نفر از منطقه ای خاص در غرب گیلان را در مجتمع دخانیات گیلان بکار گیری کرده است.

این مصاحبه،واکنش شیخان را برانگیخت و در توییتی تلویحا کوچکی‌نژاد را متهم کرد؛ وی نوشت؛ سیلی محکم من به مافیا در مجلس، به مذاق پادوی مافیا خوش نیامد و ضمن دروغ افکنی، «#کوچکی» خود را به شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی اثبات کرد.

این کنش و واکنش‌های تند توییتری یکی دو هفته‌ای بین کوچکی‌نژاد و شیخان ادامه پیدا کرد، گاها مصاحبه نیز می کردند، و از خجالت هم درمی‌آمدند، شیخآن هم تنها به صورت رسمی اظهارات کوچکی‌نژاد را در سایت دخانیات کشور تکذیب نکرد، بلکه مدیر مجتمع دخانیات گیلان را هم مجبور به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کرد تا ضمن ارائه عملکرد، اظهارات مطرح شده از سوی رسانه‌های حامی کوچکی‌نژاد را نیز تکذیب نماید.

اما این طوفان رسانه‌ای ناگهان فروکش کرد طوفانی که گمان می رفت دامن خیلی ها را بگیرد و دست های پشت پرده مافیای دخانیات کشور را رسوا کند به یکباره در سکوت خبری فرورفت!

شنیده ها حاکی از آن است که چندی پیش کوچکی‌نژاد و شیخان نشستی شبانه در یکی از برج های معروف تهران داشته و ظاهرا پس از مذاکرات طولانی به نقاط مشترکی با هم رسیده اند!

خروجی این نشست هنوز مشخص نیست و هر دو تا کنون نسبت به یکدیگر و بخصوص حذف مافیای دخانیات سکوت پیشه کرده اند ولی آنچه که مسلم است آنست که اگر دغدغه این دو، مردم بودند باید در کنار هم کمر مافیا را خم می کردند نه اینکه دو عنصر غیرموازی یعنی عضو تحقیق و تفحص از دخانیات و مدیرعامل دخانیات کشور به ناگاه روزه سکوت پیشه کنند!!!

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.