• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
در نشستی مشترک اعلام شد؛

آمادگی همکاری اتاق بازرگانی گیلان با شهرداری رشت در تدوین سیاست های جذب گردشگر

  • کد خبر : 18742
  • 23 مهر 1402 - 18:38
آمادگی همکاری اتاق بازرگانی گیلان با شهرداری رشت در تدوین سیاست های جذب گردشگر
رئیس اتاق بازرگانی گیلان در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر رشت اعلام کرد : اتاق بازرگانی در تدوین سیاست های جذب گردشگر و همکاری در پروژه های مختلف اقتصادی در شهررشت آماده همکاری با شهرداری است، در صورت این همراهی، تعریف و بازدهی پروژه ها موثرتر خواهد بود.

به گزارش انطباق ،شوقی شهردار و کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت  با  رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان ، در محل پارلمان بخش خصوصی دیدار کردند .

رضائیان  رئیس اتاق بازرگانی گیلان از اهمیت تشکیل کمیته‌های مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی برای حوزه اقتصاد و گردشگری سخن گفت و تصریح کرد: تاکنون در حوزه جذب گردشگر در گیلان جزیره ای عمل شده در حالی که شهرداری در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در اختیار دارد، چنانچه بتوان کارگروه مشترکی بین شهرداری و شورای شهر با اتاق بازرگانی گیلان در زمینه جذب گردشگر تشکیل داد، می توان به افزایش میزان ماندگاری گردشگران خارجی در شهر رشت  کمک شایانی نمود.

شوقی شهردار رشت  در این دیدار گفت: رویکرد دوره جدید مدیریت شهری و شورای ششم شهر رشت بر توجه ویژه به بخش اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری تمرکز دارد و تلاش داریم در راستای ادای سهم خود در این حوزه، رشت را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل نماییم و یک مولفه مهم در جهت تحقق این هدف را جلب حمایت و همراهی پارلمان بخش خصوصی این شهر می‌دانیم.

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت هم تصریح کرد: پارلمان بخش خصوصی استان گیلان  می تواند یک ظرفیت مغتنم در بحث مشاوره اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای شهرداری باشد. هیچ تشکلی به قواره اتاق بازرگانی در گرد هم آوردن دلسوزان اقتصاد کشور، موفق نبوده و از این حیث، جایگاهی ارزشمندی دارد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=18742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.