• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
شهردار بندر کیاشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور اعضای شورای شهر:

آماده‌باش ماشین‌آلات و توان لجستیکی شهرداری بندر کیاشهر برای برف‌روبی/ ذخیره‌سازی به مقدار کافی سوخت/هرس درختان خطرآفرین و اجرای فرآیند سر برداری درختان سطح شهر

  • کد خبر : 6670
  • 28 دی 1400 - 10:52
آماده‌باش ماشین‌آلات و توان لجستیکی شهرداری بندر کیاشهر برای برف‌روبی/ ذخیره‌سازی به مقدار کافی سوخت/هرس درختان خطرآفرین و اجرای فرآیند سر برداری درختان سطح شهر
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر از آماده‌باش ماشین‌آلات و توان لجستیکی شهرداری برای برف‌روبی خبر داد و گفت: علاوه بر ذخیره‌سازی به مقدار کافی سوخت، هرس و سر برداری درختان سطح شهر نیز توسط شهرداری بندر کیاشهر به انجام رسید.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون عمران و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در روزهای قبل هم برگزار شد تا بتوانیم با کمترین مشکل شب‌های برفی را پشت سر بگذاریم.

مرتضی عاطفی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر کیاشهر تصریح کرد: با اطلاعیه هشدار سازمان هواشناسی، نیروهای شهرداری بندر کیاشهر چارت‌بندی و شیفت‌بندی شدند تا در هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

شهردار بندر کیاشهر عنوان کرد: تمام سعی و کوشش و هدف ما در مجموعه مدیریت شهری این است که آرامش خاطر لازم را در سطح شهر و در بین شهروندان فراهم کنیم تا بستری فراهم شود که به دور از ایجاد هرگونه بحران، شهروندان بتوانند از روزهای برفی لذت برده و خاطره‌ای ماندگار در اذهانشان ایجاد شود.

عاطفی با بیان اینکه شهرداری از قبل ماشین‌آلات و توان لجستیکی خود را برای مواجهه با شب‌های برفی به حال آماده باش درآورده و از حیث فنی مورد بررسی قرار داده است افزود: برای نظم‌دهی و خدمات‌دهی هر چه بهتر کل شهر بندر کیاشهر را به پنج منطقه تقسیم‌بندی و برای هر منطقه هم یک مسئول انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: تجهیزات لازم در اختیار همه نیروهای زحتمکش واحد خدمات شهری شهرداری بندر کیاشهر قرار گرفت همچنین تمهیداتی برای ارائه عذای گرم در بین این نیروها اتخاذ شد.

شهردار بندر کیاشهر ذخیره‌سازی سوخت به مقدار لازم را هم بخشی از تمهیدات اندیشیده شده ذکر کرد و عنوان داشت: اگر با شرایط بارش سنگین برف مواجه شدیم شرایط پیش‌رو فرصت خوبی برای همه واحدهای زیرمجموعه شهرداری است تا توان فنی و لجستیکی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی نشان داده و به مردم اطمینان خاطر بدهیم که کارکنان زحمتکش شهرداری برای آسایش و آرامش آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

عاطفی اضافه کرد: فرآیند سر برداری درختان سطح شهر امسال اجرایی شده و درختان خطرآفرین هم هرس شدند بنابراین در این بخش نگرانی و مشکل خاصی وجود ندارد.

حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه آمادگی نیروها، لزوم همکاری و همدلی بین همه بخش‌ها و استفاده از تجربیات گذشته برای مواجهه بهتر با شرایط بحران بارش برف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: استفاده از نیروهای بومی خدمات شهری در همان منطقه‌ای که سکونت دارند می‌تواند به بهتر شدن شرایط و تسریع در خدمات‌رسانی‌ها کمک کند.

پورباقری اذعان کرد: قبل از هرگونه اقدامی پیرامون برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی ستاد برف روبی و مدیریت بحران، نیاز به همدلی و احترام به یکدیگر لازم است و اگر در واحدی نقصی مشهود بود حوزه‌های دیگر می‌بایستی با کمک و همدلی و اقدامات مضاعف همدیگر را در جهت خدمت صادقانه به عموم شهروندان عزیز یاری کنند.

حمید ثانی دیگر عضو شورای شهر بندر کیاشهر و رئیس کمیسیون عمران نیز در این جلسه استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی را در روزهای برفی مثمرثمر خواند و ابراز داشت: از نیروهای مناطق مختلف شهرداری بندر کیاشهر انتظار داریم در عملیات برف‌روبی با هم همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

ثانی با اذعان به اینکه شهرداری بندر کیاشهر به لحاظ برنامه‌ریزی و مواردی از این دست نسبت به سال‌های گذشته در آمادگی بهتری قرار دارد اظهار داشت: نباید ذهنمان را معطوف به این بکنیم که چه میزان برف قرار است ببارد بلکه باید با هوشیاری کامل سطح آمادگی خود را افزایش دهیم تا بارش برف به معضلی برای شهروندان تبدیل نشود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، در این جلسه هر یک از مدیران واحدهای ذیربط شهرداری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته نظیر هماهنگی با بخش خصوصی، آماده‌سازی ماشین‌آلات مکفی، شناسایی مناطق حساس و توزیع امکانات بین نیروهای خدمات شهر طی ساعت گذشته، ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.