• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
اخبار امیدوار کننده ای از انتصابات در استان گیلان به گوش نمی رسد

آقای رئیسی این بود آرمان‌ها؟!

  • کد خبر : 4468
  • 06 شهریور 1400 - 13:42
آقای رئیسی این بود آرمان‌ها؟!
برخلاف وعده‌های رییس دولت برخی در تلاش هستند تا گزینه‌های مختلف ستاد رئیسی را که نماینده اقلیت در استان‌ها به ویژه گیلان هستند را به عنوان استاندار یا مدیران استانی به کار گیری کنند و در همین راستا دستگاه‌های رسانه‌ای آن‌ها آماده کار شدند و گزینه‌هایی را معرفی می‌کنند که بی‌شک توانایی اداره استانی در سطح گیلان را ندارند.

اختصاصی انطباق – گروه سیاسی : دولت ابراهیم‌رئیسی سرانجام به قدرت رسید و با رای اعتماد حداکثری مجلس به کابینه دولت سیزدهم آغاز به کار کرد. مردم با توجه به وعده‌ها و گفتارهای مسئولان دولت انتظار و امید فراوانی به بهبود وضعیت دارند ولی این امیدواری وابسته به اجرای وعده‌هایی است که مسئولان به ویژه شخص رییس دولت بیان کردند.

آقای رئیسی در یکی از وعده‌هایی که در دوران انتخابات بیان کرد درباره انتصابات دولت سیزدهم بود که او با اشاره به شاکله دولتش گفته بود لزوما تمام کسانیکه در ستادهای انتخاباتی من بودند قرار نیست در دولت من هم مشغول به کار شوند.

گذشته از کابینه که بی‌شک از اهالی بسیار نزدیک و سهمیه‌ای استفاده می‌شود، در جایگاه‌های پایین‌تر مانند استانداران و مدیران کل استانی رئیسی باید به این نکته توجه کند که جا پای دولت حسن‌روحانی نگذارد که بی‌شک این رویه محکوم به شکست است.

استفاده از گزینه‌های اقلیتی یا غریبه با مشکلات مردم در استان‌ها می‌تواند بحران‌های معیشتی مردم را افزایش دهد و در این بازه جای آزمون و خطا نیست.

اما به نظر برخلاف وعده‌های رییس دولت برخی در تلاش هستند تا گزینه‌های مختلف ستاد رئیسی را که نماینده اقلیت در استان‌ها به ویژه گیلان هستند را به عنوان استاندار یا مدیران استانی به کار گیری کنند و در همین راستا دستگاه‌های رسانه‌ای آن‌ها آماده کار شدند و گزینه‌هایی را معرفی می‌کنند که بی‌شک توانایی اداره استانی در سطح گیلان را ندارند.

استان گیلان، استانی نخبه پرور است و در آن می‌توانیم مدیران فراوانی را برای اداره استان پیدا کنیم که درد همه مردم را پیگیری کنند نه اینکه نماینده اقلیتی با افکار خاصی باشند که با نگاهی یک‌طرفه مشکلات بخش عمده‌ای از جامعه را نا دیده‌ بگیرند.

گیلان در این بازه زمانی نیازمند افرادی است که بدون تفکر و نگاه شعارزده به حقایق ایمان داشته باشند و بکوشند که بر اساس واقعیت و حقیقت جامعه را پیش ببرند.

از طرفی باید افرادی که در استان بکارگیری می‌شوند بر خلاف دولت بی‌تدبیر روحانی از جامعه گیلانی باشند نه اینکه افراد غریب با استان را معرفی کنند که توانایی شناخت مشکلات و ارتباط‌گیری با مردم و تشکل‌ها را نداشته باشند.

در برخی گزینه‌هایی که عده‌ای سعی دارند برای استان جانمایی کنند افرادی کهنسال و بازنشسته یا امتحان پس داده وجود دارند که کمکمی به حل مشکلات نمی‌کنند و امیدواریم آقای رئیسی به گونه‌ای عمل کند که دچار عقوبت نامبارک دولت شیخ بی‌تدبیر نشود.

در آخر چند کلام با رییس دولت: آقای رئیسی شما از امروز به فکر ۴ سال آینده باشید که به زودی و با چشمی برهم زدن می‌گذرد و تنها آن چه که می‌ماند اقدام مناسب و متفکرانه است.آقای رئیسی مردم استان گیلان به ویژه در این هشت سال قربانی سیاست زدگی مسئولانی بودند که با مشکلات مردم آشنایی نداشتند و با انتصاب گزینه‌های بی‌کفایت زندگی‌های آن‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد. آقای رئیسی موفقیت شما را به اسم اسلام و نظام می‌نویسند و با توجه به شناختی که از شما داریم برای این دو موئلقه هم که شده به گونه‌ای عمل کنید که بیش از پیش به آن‌ها ضربه وارد نشود. آقای رئیسی مدعی وعده صادق هستید، بنابراین بر وعده خود که دولت‌تان لزوما اعضای ستادتان نیستند عمل کنید و در استان گیلان نگذارید افرادی که تنها در جایگاه‌های انتصابی سال‌هاست دستور می‌دهند به عنوان مدیر اجرایی دولت را با پادگان اشتباه بگیرند و جامعه گیلانی را آنگونه که باید نتوانند اداره کنند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.