• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
20
نقدی بر مجیزگویی روابط عمومی استانداری گیلان برای اسدالله عباسی

آقای استاندار؛ مشک آن است که خود ببوید!

  • کد خبر : 17156
  • 03 مرداد 1402 - 13:42
آقای استاندار؛ مشک آن است که خود ببوید!
جناب استاندار بدانند بکارگیری تایپیست‌هایی که منویات شما را به خط کنند هزینه‌ای گزاف و بیهوده است و روش صحیحی برای اشاعه عملکرد شما نیست .هر چند نمیتوان برخی اتفاقات مثبت در استان را نادیده گرفت اما انعکاس و پرداختن به آن نیز باید بصورت خودجوش و واقعگرا در رسانه های استان صورت پذیرد چرا که اگر غیر از این باشد هم بودجه را تلف اینگونه مجیزگویی کردید و هم این شائبه برای مردم بیشتر رقم میخورد که قرار است ناکارآمدی افراد زیر این تعریف ها و تمجید‌ها دفن شود

اختصاصی انطباق-سرویس استانی: متاسفانه این روزها به دلایل مختلف استان گیلان در صدر اخبار است ولی اخباری که از بهبود امور زندگی مردم این خطه مژده‌ای نمی‌دهد و فقط سبب آزردگی خاطر گیلک‌ها شده است.

از وضعیت نابسامان چای بخاطر وارد کردن آن از یک کشور دیگر به جای طلب نفت تا ناراضی بودن شالی کاران برای پایین بودن قیمت و نبود مشتری و از همه بدتر برخی ماجراها و بحران های اخلاقی دیگر! ؛ مباحثی که کم و بیش همه آن به استانداری و شخص اسد الله عباسی به عنوان رییس شورای تامین استان نیز مربوط است.

اما در این بین بجای آنکه شاهد بهبود اقدامات حقیقی استاندار باشیم، مشاهده می‌کنیم که سایت روابط عمومی استانداری گیلان که مشخص نیست پس از خداحافظی محمد بینا مدیر روابط عمومی قبلی بدون سکاندار چگونه اداره می شود، امروز در حال مجیزگویی جناب استاندار است!

روابط عمومی که برای خود یادداشت نوشته و در این مطلب قربان دست و پای بلورین جناب استانداری رفته که از آن ارتزاق می‌کند و اکثرا فعالیت‌های روزمره و روتین  استاندار را به گونه‌ای آب و تاب داده است که گویی اول صبح تمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان یکجا حل شده است!

در مطلبی که با عنوان یادداشت روز منتشر شده که بیشتر شبیه مجیزنامه است تا یادداشت و  قبلا هم با عناوینی همچون “شاهکاری که فراموش نمی شود”  در همین پرتال این رفتار تکرار شده و به رشته تحریر درآمده و در زمان خود مورد انتقاد رسانه ها نیز واقع شد، آقای استاندار مانند رییس الوزرا مدام دستور داده فلان چیز حل شود یا بیسار کار انجام شود! حال سوال اینجاست این دستور دادن ها چه افتخاری داشته و چه جذابیتی برای مردم دارد که روابط عمومی استانداری باید آن را با این ادبیات و اینگونه برای عموم تبیین کند؟!

از طرفی باید پرسید تلاش شبانه روزی که در این عریضه روابط عمومی منتشر شده تا چه حد توانسته است مشکلات استان و در راس آن مردم شهر و روستا را حل کند که اینگونه با آب و تاب بدان اشاره شده است؟!

جناب استاندار بدانند بکارگیری تایپیست‌هایی که منویات شما را به خط کنند هزینه‌ای گزاف و بیهوده است و روش صحیحی برای اشاعه عملکرد شما نیست .هر چند نمیتوان برخی اتفاقات مثبت در استان را نادیده گرفت اما انعکاس و پرداختن به آن نیز باید بصورت خودجوش و واقعگرا در رسانه های استان صورت پذیرد چرا که اگر غیر از این باشد هم بودجه را تلف اینگونه مجیزگویی کردید و هم این شائبه برای مردم بیشتر رقم میخورد که قرار است ناکارآمدی افراد زیر این تعریف ها و تمجید‌ها دفن شود بنابراین مشک آنست که خود ببوید…

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=17156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.