• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

آشنایی با چهار تیم باقی مانده شرق آسیا در لیگ قهرمانان

  • کد خبر : 717
  • 20 آذر 1399 - 21:42
آشنایی با چهار تیم باقی مانده شرق آسیا در لیگ قهرمانان
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه با دو دیدار به پایان می رسد تا چهره دو راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش انطباق به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه با دو دیدار به پایان می رسد تا چهره دو راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود. در نهایت چهار تیم ویسل کوبه ژاپن، اولسان هیوندا و سوون سامسونگ کره جنوبی و بیجینگ گوان چین راهی نیمه نهایی منطقه شرق آسیا شدند.

 بیجینگ گوان چین

 سرمربی: برونو جنسیو
کاپیتان: یو دابائو

 افتخارات:
سوپر لیگ چین (۱): ۲۰۰۹

بیجینگ گوان توانست در مرحله گروهی قاطعانه با ۵ برد و یک تساوی ۱۶ امتیازی شود و راهی مرحله حذفی رقابت ها شد. این تیم در ادامه توانست اف سی توکیو ژاپن را نیز از پیش روی بردارد و راهی این مرحله از رقابت ها شود.رناتو آگوستو که در المپیک ریو با برزیل حضور داشت یکی از بازیکنان اصلی این تیم است که وظیفه توپ رسانی را به مهاجم ها دارد.

جاناتان ویرا که سابقه حضور در والنسیا  و تیم ملی اسپانیا را دارد خطرناک ترین بازیکن این تیم است که بیشتر گلهای بیجینگ را او به ثمر می رساند و یا در آن نقش دارد.بیجینگ خیلی سخت گل می خورد ولی در لیگ چین بیشتر روی ضربات شروع مجدد آسیب پذیر نشان داده است. هدایت این تیم بر عهده برونو جنسیو فرانسوی است.

اولسان هیوندای کره‌جنوبی

سرمربی: کیم دو هون
کاپیتان: لی کئون هو

افتخارات:
کی‌لیگ کره‌جنوبی (۲): ۱۹۹۶ و ۲۰۰۵

لیگ قهرمانان آسیا (۱): ۲۰۱۲

اولسان هیوندای کره‌جنوبی در رقابت با اف‌سی توکیو ژاپن، شانگهای شنهوای چین و پرث گلوری استرالیا توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برسد و یکی از تیم های خوب مرحله گروهی رقابت ها بود. این تیم کره ای در مرحله بعد حریف آسانی داشت و توانست با ۳ گل ملبورن ویکتوری را از پیش روی بردارد و راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.

اولسان هیوندا تنها تیم باقی مانده در این فصل از رقابت ها است که سابقه یک قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و کارهای تیمی خیلی خوبی اراه می دهد و با وجود داشتن بازیکنان خارجی خوب در ارائه فوتبال تیمی موفق بوده است.

سوون سامسونگ کره‌جنوبی

سرمربی: پارک کون‌ها

کاپیتان: یئوم کی‌هون

افتخارات:
کی‌لیگ کره‌جنوبی (۴): ۱۹۸۸، ۱۹۹۹، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸

قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا (۲): ۰۱-۲۰۰۰ و ۰۲-۲۰۰۱
سوون سامسونگ کره‌جنوبی روی کاغذ آسان ترین تیم این مرحله از رقابت ها است. با این حال کامبک این تیم در مرحله قبل برابر یوکوهاما نشان داد که سوون به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نیست. این تیم دو بار قهرمان جام باشگاه های آسیا شده است ولی در لیگ قهرمانان نتوانسته به این مهم برسد و به همین خاطر انگیزه زیادی برای موفقیت و درخشش در ادامه رقابت ها دارد. دو ملی‌پوش استرالیایی به نام‌های تری آنتونیس و آدام تاگارت خارجی‌های این تیم کره‌ای هستند.

ویسل کوبه ژاپن

سرمربی: آتسوهیرو میورا

کاپیتان: آندرس اینیستا

افتخارات:
جی‌لیگ (۱): ۲۰۱۹

ویسل کوبه یکی از مدعیان جدی است کخ فوتبال بسیار خوبی ارائه می دهد و در مرحله گروهی نیز توانست در گروهی دشوار که تیم کاناوارو از صعود بازماند به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی برسد. ویسل کوبه ژاپن توانست با ۲ گل شانگهای SIPG را نشان دهد تا این تیم راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.  ویسل کوبه یکی از جدی‌ترین مدعیان این فصل لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

آندرس اینیستا با کوله باری از تجربه شناخته شدن ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان است. او توانسته است با اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ شود. اینیستا با بارسلونا نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و حالا در سالهای پایانی فوتبالش در ویسل کوبه به دنبال یک هدف بزرگ است که تاکنون هیچ فوتبالیست به آن دست نیافته است. اینیستا نقش محوری در این تیم دارد و هر ثانیه ممکن است دفاع حریف را بر هم بزند. سامپر نیز که سابقه بازی در بارسلونا دارد دیگر بازیکن خطرناک ویسل است ولی نباید از ارزش و هنر بالای بازی نیشی به سادگی گذشت.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پنجشنبه ۲۰ آذر

بیجینگ گوان چین –  اولسان هیوندا کره جنوبی

ویسل کوبه ژاپن –  سوون سامسونگ کره جنوبی

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۹ آذرماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.