• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
44
«مرتضی عاطفی» شهردار، در دیدار با سرهنگ حسن علی‌بابائی فرمانده جدید انتظامی بخش بندر کیاشهر:

آرامش و امنیت شهروندان در سایه تلاش نیروی انتظامی محقق شده

  • کد خبر : 12357
  • 01 آذر 1401 - 11:07
آرامش و امنیت شهروندان در سایه تلاش نیروی انتظامی محقق شده
در پی انتصاب سرهنگ حسن علی‌بابائی از سوی فرمانده انتظامی استان گیلان به عنوان فرمانده انتظامی بخش بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار و پور باقری رئیس شورای اسلامی شهر به‌همراه تنی چند از اعضاء شورا با فرمانده جدید انتظامی این بخش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش انطباق نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر؛ عاطفی، شهردار در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب سرهنگ حسن علی‌بابائی بعنوان فرمانده انتظامی بخش بندر کیاشهر، گفت: آرامش و امنیت شهروندان این شهر بندری در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی محقق شده و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: اهداف مشترک زیادی در بین مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد که مهمترین هدف ارائه خدمات مطلوب در جهت امنیت و توسعه شهر به شهروندان می باشد.

رئیس شورای اسلامی بندر کیاشهر نیز با بیان اینکه اعضاء شورای شهر منتخب مردم بوده و همسویی با مسئولین و همراهی با مردم از وظایف ذاتی شوراهاست، گفت: به تلاش‌های نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش در بندر کیاشهر اعتقاد داریم و تعامل ادارات با نیروی انتظامی موجب رفع بسیاری از مشکلات شهروندان خواهد بود.

سرهنگ علی بابائی فرمانده نیروی انتظامی بخش بندر کیاشهر، نیز با اظهار قدردانی از همراهی‌های مدیران شهری، حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دل‌گرمی و قوت قلب دانست و با بیان اینکه به حمدالله در مدیریت شهری جدید در سایه همدلی، تغییرات ملموسی در شهر مشهود است اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در شان شهروندان بوده و تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی بندر کیاشهر این مهم را محقق ساخته است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.