• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

معاونان جدید شهرداری لاهیجان منصوب شدند

  • کد خبر : 4851
  • 18 مهر 1400 - 10:08
معاونان جدید شهرداری لاهیجان منصوب شدند

به گزارش انطباق به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، با صدور احکامی از سوی رضا زنده دل شهردار لاهیجان، معاونان جدید شهرداری لاهیجان منصوب شدند. بر اساس احکام صادر شده، فرداد جنابی قدس با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون شهردار و علیرضا گنجه خسروی با حفظ پست سازمانی به […]

به گزارش انطباق به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، با صدور احکامی از سوی رضا زنده دل شهردار لاهیجان، معاونان جدید شهرداری لاهیجان منصوب شدند.
بر اساس احکام صادر شده، فرداد جنابی قدس با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون شهردار و علیرضا گنجه خسروی با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون عمرانی شهرداری منصوب شدند.
رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در مراسم معارفه معاونان جدید شهرداری گفت: علیرضا گنجه خسروی و فرداد جنابی از سرمایه هایی هستند که وجودشان در تعالی سازمان بسیار مفید می باشد.
وی افزود: لاهیجان از جمله شهرهای مطرح و توسعه یافته است که مردم این شهر نسبت به دیگر شهرها علاوه بر انتظارات روزمره، خواهان تغییرات عمرانی بیشتر و همه ساله هستند و از علیرضا گنجه خسروی معاون عمرانی انتظار داریم با توجه به تجربیات گذشته در این زمینه اقدامات لازم را برای جلب رضایت شهروندان انجام دهند.
وی اضافه کرد: از فرداد جنابی معاون جدید شهردار هم با توجه به اختیارات انتظار داریم در زمینه نظم و انضباط اداری تعارفات را کنار گذاشته و برای  تعامل مطلوب با ارباب رجوع هم تلاش های لازم صورت پذیرد.
وی اظهار کرد: شهرداری لاهیجان به دلایلی دچار بحران شده که نیازمند است برای سامان دادن وضعیت موجود همه مدیران و کارکنان تلاش نمایند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.