• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
68
شهردار رشت عنوان کرد؛

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنها با هماهنگی بین دستگاهی

  • کد خبر : 12010
  • 08 آبان 1401 - 14:00
ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنها با هماهنگی بین دستگاهی
جلسه هم‌اندیشی رییس شورای شهرستان و شهردار رشت، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و رییس اداره برق شهرستان رشت در راستای طرح جامع مدیریت شهری و افزایش تعاملات بین دستگاهی برگزار شد.

به گزارش انطباق ،ظهر روز شنبه هفتم آبان ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور سید امیر حسین علوی شهردار رشت، مجید عزیزی رییس شورای اسلامی شهرستان رشت، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، رئیس اداره برق شهرستان رشت و معاونین شهرداری رشت در راستای طرح جامع مدیریت شهری و با هدف افزایش تعاملات بین دستگاهی برگزار شد.

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این جلسه در مورد طرح جامع مدیریت شهری، موضوعاتی را مطرح کرد و با تاکید بر اینکه برای موفقیت در مدیریت شهری به تعامل بین دستگاهی نیاز است، یادآور شد: شهرداری تنها دستگاهی است که طیف وسیعی از خدمات را به شهروندان ارائه میدهد و وجود تعاملات بین دستگاهی برای آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار رشت به بررسی راهکارهای ارتقاء سطح همکاریهای دو مجموعه در مسیر افزایش رفاه شهروندان پرداخت و گفت: خط کشی و فاصله‌گذاری در عملکرد دستگاهها و دوایر مختلف از منظر افکار عمومی وجود ندارد و ارزیابی نهایی مردم از خدمات نظام اداری کشور، برپایه کل اقدامات اجرایی صورت می‌پذیرد، بنابراین باید همه دستگاهها با یکدیگر همپوشانی لازم را داشته باشند.

 علوی وجود تعامل بین بخشی دستگاهها را منجر به رقم خوردن رویدادها و ارائه خدماتی مطلوب به لحاظ کمی و کیفی به شهروندان دانست و تاکید کرد: بسیاری از رخدادهایی که در شهر رشت به واسطه هماهنگی بین بخشی حادث شده، ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنان را به همراه داشته است.

مجید عزیزی رییس شورای اسلامی شهرستان رشت نیز در این جلسه مواردی را ذکر کرد و عنوان داشت: رسیدگی بدون فوت وقت و در کمترین زمان، حق تمام شهروندان است و نباید به دلیل بروکراسی اداری رسیدگی به درخواستها و مطالباتشان زمان‌بر شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه دستگاههای خدمت رسان باید با مدیریت شهری هماهنگ باشند، تصریح کرد: مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت در راستای ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاهی و همچنین ارائه خدمات بهینه و مطلوب‌تر به عموم شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.