• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
مدیرعامل توزیع برق گیلان؛

با وجود تمامی سختی‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق، رضایتمندی حداکثری مردم حاصل شد

  • کد خبر : 10308
  • 09 مرداد 1401 - 11:36
با وجود تمامی سختی‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق، رضایتمندی حداکثری مردم حاصل شد
مهدیزاده تاکید کرد: هر زمان و مکانی که مردم و مشترکین در حوزه برق آسیب ببینند، خط قرمز ما در در شرکت توزیع برق گیلان است و با افتخار اعلام می‌کنیم با وجود تمامی سختی‌ها و با برنامه ریزی دقیق، رضایتمندی حداکثری مردم حاصل شده است

به گزارش انطباق ،شانزدهمین نشست هفتگی کمیته پیک سایی و بهینه‌سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات گذر از پیک تابستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدیزاده خاطرنشان کرد: خداوند منان را شاکریم که تابستان سالجاری صنعت برق کشور و به طبع آن توزیع برق گیلان تاکنون فصل پیک تابستان را با کمترین مشکل و بدون اعمال خاموشی پشت سر گذاشته است و این مهم با تلاش شبانه روزی همکاران و برنامه ریزی‌های کلان محقق شده است.

وی تاکید کرد: هر زمان و مکانی که مردم و مشترکین در حوزه برق آسیب ببینند، خط قرمز ما در در شرکت توزیع برق گیلان است و با افتخار اعلام می‌کنیم با وجود تمامی سختی‌ها و با برنامه ریزی دقیق، رضایتمندی حداکثری مردم حاصل شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: رفاه و آسایش مردم باید در اولویت اجرای کارها قرار گیرد و تاکید می‌کنم در مواردی مانند برقراری برق چاه‌های آب شرب مردم هیچگونه تعلل و کم کاری پذیرفته نخواهد شد.

مهدیزاده در همین راستا افزود: تفاهم نامه‌های همکاری که با مشترکین مختلف برای مدیریت بار منعقد شده است باید به گونه‌ای اجرا شود که رفاه و آسایش مردم خدشه‌دار نشود و ضروری است در برنامه ریزی برای اعمال محدودیت مصرف دقت شود همزمان چند ایستگاه سوخت گیری CNG در یک منطقه قطع نشود و همچنین جایگاه‌هایی که محل تغذیه تاکسی‌ها و ناوگان درون شهری هستند مورد عنایت ویژه برای همکاری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سیاست‌های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم با جدیت در سطح شرکت پیگیری شود تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات در جهت تامین آسایش و رفاه مردم و مشترکین است افزود: راهکارهای خلاقانه و نوآوری در راستای گذر از پیک باید مورد ارائه و اقدام قرار گیرد تا بتوانیم در کنار رویه‌های موجود از ظرفیت‌های جدید برای حل مشکلات استفاده کنیم.

مهدیزاده درپایان گفت: همه همکاران خدوم بصورت شبانه روزی پای کار باشند تا بتوانیم با اجرای دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر از جمله رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف مشترکین به گذر موفق از پیک تابستان کمک کنیم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه‌های پیش رو پرداختند

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.