• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مدیرکل صمت استان گیلان در همایش روز ملی اصناف در سیاهکل:

ایجاد۱۳۱ هزار شغل توسط اصناف نشان از جایگاه ویژه آن دارد

  • کد خبر : 9521
  • 01 تیر 1401 - 11:47
ایجاد۱۳۱ هزار شغل توسط اصناف نشان از جایگاه ویژه آن دارد
با حضور دکتر پورحیدری مدیرکل صمت استان گیلان ،دکتربابایی فرماندارشهرستان سیاهکل ،دکترفیض معاون بازرگانی سازمان صمت ،محمددوست رئیس صمت شهرستان،میرباقری رئیس اتاق اصناف سیاهکل وجمعی از بازاریان واصناف شهرستان سیاهکل ،همایش روز اصناف وتجلیل از پیشکسوتان این عرصه برگزار گردید.

به گزارش انطباق ،مدیر کل صمت استان گیلان گفت:از اینکه در روز اصناف در خدمت شما بازاریان واصناف می باشم بسیار خوشحالم.

پورحیدری ضمن تشکر از فرماندار شهرستان ،رئیس اتاق اصناف سیاهکل و رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان که در روز ملی اصناف این جلسه را ترتیب داده انداظهار داشت:شهرستان سیاهکل اولین شهرستانی است که امسال ،نشست با بازاریان را فراهم نمود بنده به نوبه خودم این روز را به شما عزیزان، پیشکسوتان و بزرگان، کسبه و بازاریان تبریک میگویم. نقش اصناف بر کسی پوشیده نیست نقش اصناف در دوران جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی بود و بارها مقام معظم رهبری از این قشر در دوران جنگ تحمیلی تمجید نموده اند‌.
وی تصریح کرد: تاریخ اصناف در جمهوری اسلامی ایران یک تاریخ بسیار والا دارد. تاریخی که همه مردم به نیکی از آن یاد می کنند و اگر به جلو برویم در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که به نظام وارد شد باز نقش اصناف را بررسی کنیم می بینیم که بی بدیل ترین جایگاه را اصناف و بازاریان داشتند که به کمک دولت و نظام آمدند و جا دارد تشکر کنم که در دوران کرونا یکی از اساسی ترین نقش هارا در مهار این بیماری ایفا نمودند. البته ضمن تشکر از کادر درمان ، این بازاریان و اصناف بودند که علیرغم فشارهای اقتصادی و تنگناهایی که در حوزه اقتصاد وجود داشت همراه و همگام با برنامه‌های دولت حرکت کردند و در نهایت شاهد مهار این بیماری منحوس هستیم .
مدیر کل صمت استان گیلان اذعان کرد: یکی از مهمترین موضوعات ، مردمی سازی اقتصاد است که با اینکه این برنامه جزء برنامه‌های روسای جمهورقبلی بود و کسی جرات نمیکرد به این موضوع وارد شود اما این دولت با شجاعت و پشتوانه بازار در سطح ملی این موضوع را شروع کردند و شاهد آن هستیم که در سطح کشور رضایت را بر پیکره اقتصادی مشاهده کنیم. امروز شاهد این طرح هستیم که به خوبی اجرایی می شود و ارز بسیاری آزاد شد و امروز شاهد مدیریت هوشمند بازار در سطح کشور هستیم که استارت این کار در گیلان زده شد ..
دکتر پورحیدری خاطر نشان کرد:امروز بنده توفیق پیدا کردم که به عنوان متولی حوزه صنعت معدن تجارت استان گیلان در اولین شهرستان که شهرستان خود بنده می باشد حضور پیدا کنم که باعث خوشحالی اینجانب است.
وی خاطر نشان کرد :از یک یک بازاریان شهرستان سیاهکل واصنافی که درچنین شرایط اقتصادی ، بیش از ۳۱ هزار شغل ایجاد کرده اند تقدیر وتشکر می نمایم . ان شاالله شاهد رشد اصناف و خروج سیستم صنعتی به سیستم علمی باشیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.