به گزارش انطباق، نادر حسینی عضو شورای شهر رشت دقایقی قبل در جلسه استیضاح سید امیرحسین علوی شهردار رشت به عنوان مخالف استیضاح گفت: آنچه می گویم فقط برای خداوند نه از روی هوای نفس است، چون در پایان سال قرار داریم و صلاح جامعه را در این می بینم که ایشان بماند.

وی افزود: بنده از ابتدا هم به علوی رای ندادم اما در طول مسیر با توجه به طرح سوال و استیضاح ایشان اصلاحاتی را در پیش گرفته و می توان فرصت دیگری برای ایشان در نظر گرفت تا شهر را مدیریت کنند.

حسینی یادآور شد: برخی مرا متهم به دریافت رشوه و معامله می کنند در حالیکه کارنامه من در امر قرآنی و فرهنگی شهر مشخص است و از شهردار محترم تعهد لازم را برای اصلاح امور دریافت کرده ام و قرار شده تا تعامل ایشان با شورا بیشتر شود و اصلاح مدیریت شهری در پیش بگیرند.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: ابزار طرح سوال و استیضاح همیشه در نزد شوراست و هر زمان بخواهیم می توانیم از آن استفاده کنیم.

حسینی تصریح کرد: جامعه ارزشی، دلسوزان و نهادهای دلداده انقلاب از ما خواسته اند که به شهردار فرصت دیگری بدهیم و من هم از همکاران می خواهم که فرصت دیگری به ایشان بدهیم.

وی ادامه داد: من با دوستان برای طرح سوال و استیضاح همکاری کردم و احساس می کنم که خیانت نکرده ام و از همینجا از آقای شهردار درخواست دارم با تجدیدنظر در انتصابات از نیروهای ارزشی و انقلابی استفاده کنید.

حسینی یادآور شد: برخی رسانه ها تا دیروز بنده را آدم خوبی می دانستند و امروز ممکن است جور دیگری نظر بدهند اما ما حق نداریم آبروی کسی را بریزیم و از رسانه ها و شهردار می خواهم شورا را دو قطبی نکنند.

وی افزود: در مناسبات شهری همه ۱۱ نفر در کنار هم هستیم و برای پیشبرد شهر خود همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.