• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

«پزشکان»؛ فرشتگان نجات و نویدبخش زندگی دوباره هستند

  • کد خبر : 10715
  • 02 شهریور 1401 - 11:38
«پزشکان»؛ فرشتگان نجات و نویدبخش زندگی دوباره هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی روز پزشک را به فرشتگان ناجی و التیام دهندگان جسم و روح تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن روز پزشک را  به فرشتگان ناجی و التیام دهندگان جسم و روح تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمده است؛

یکم شهریورماه، سالروز تولد طبیب نامی ایران و جهان؛ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا که به‌عنوان روز پزشک نام‌گذاری شده؛ فرصتی مغتنم برای تکریم و تقدیر از تلاش ارزنده جامعه بزرگ پزشکی و یادآوری جایگاه ارزشمند طبیب در نظام سلامت است.

پزشکان متعهد، همچون فرشتگان نجات، با درمان بیماری، التیام‌بخش درد جسم و جان بیماران و نویدبخش زندگی دوباره هستند و تاریخ پزشکی ایران، سرشار از افتخارات بزرگی از سوی پزشکان فرهیخته و انسان‌دوستی است که با ایثار و فداکاری، جلوه‌هایی به‌یادماندنی را در تاریخ طبابت، ثبت کردند.

حضور پزشکان و اطباء در جبهه‌های جنگ تحمیلی، ادوار انقلاب و همچنین بحران همه‌گیری کرونا و به شهادت رسیدن جمعی از این فرهیختگان بی‌مثال، نمونه‌هایی از ایثارگری و ازخودگذشتگی‌های پزشکان مدافع سلامت است که همچون نگینی در عرصه خدمت به مردم می‌درخشند و راهبر و راهنمای ما در خدمت مخلصانه و جاودانه هستند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جان‌باختگان عرصه پزشکی و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان متعهد، فرارسیدن روز پزشک را به‌تمامی تلاشگران این عرصه به‌ویژه پزشکان پرتلاش و دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون و سلامتی برای همگان آرزومندم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.