• امروز : شنبه - ۳ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - صفر - 1446
  • برابر با : Saturday - 24 August - 2024
19

پزشکیان مراقب رویش‌ها باشد تا زیر چکمه مجاهدین شنبه له نشوند

  • کد خبر : 23446
  • 26 تیر 1403 - 0:07
پزشکیان مراقب رویش‌ها باشد تا زیر چکمه مجاهدین شنبه له نشوند
اختصاصی/کاش در این بین پزشکیان و تاثیرگذاران دولت هوای رویش‌هایی که با امید به تغییر در این کارزار از جان و دل تلاش کردند را داشته باشند و اسیر پروتکل‌های نانوشته و عتیقه عالم سیاست نباشند و نگذارند این بذرهای امید زیر چکمه مجاهدین شنبه و پیرهای سیاست له شوند و در آینده به جمع تحریمی‌هایی بپیوندند که روزنه امید در زندگی آن‌ها کور شده بود

اختصاصی انطباق- سرویس سیاسی: انتخابات ۱۴۰۳ با تمام حواشی و مسائلی که داشت به پایان رسید و در فصل نقل و انتقالات قوه مجریه تحرکاتی صورت گرفته‌است که اگر بر مبنای درایت نباشد می‌تواند خیلی زود یقه گیر دولت نوپا شود.

دولتی که در پیچیده‌ترین پیچ‌های تاریخی معاصر قدرت را در دست گرفته‌است و اگر قدر بدنه اجتماعی حامی خود را نداند می‌تواند آسیب‌های فراوانی را متحمل شود.

بی‌شک در این روزها از تحرکات مجاهدین شنبه بسیار شنیده‌اید؛ گروهی که تعلق خاطر خاصی به راهبرد و رویکرد سیاسی پزشکیان و آرمان‌هایش ندارند.

این جماعت که صرفا منافع شخصی را در راهبرد خود طراحی کرده‌اند در مقاطع حساس، احتمال پشت‌پا زدن آن‌ها به آرمان‌ها وجود دارد.

در کنار این طیف، گروه دیگری که می‌تواند به چابکی و آرمان‌های دولت ضربه وارد کند، میدان‌داری پیرهای سیاست است که بجای ارائه مشورت و انتقال تجربه چشم به مناصب اجرایی دارند.

کاش در این بین پزشکیان و تاثیرگذاران دولت هوای رویش‌هایی که با امید به تغییر در این کارزار از جان و دل تلاش کردند را داشته باشند و اسیر پروتکل‌های نانوشته و عتیقه عالم سیاست نباشند و نگذارند این بذرهای امید زیر چکمه مجاهدین شنبه و پیرهای سیاست له شوند و در آینده به جمع تحریمی‌هایی بپیوندند که روزنه امید در زندگی آن‌ها کور شده بود.

فعالان ستادی که در این دوره از انتخابات بیشتر از نخبگان استان‌ها بودند انتظارت فراوانی دارند ولی برای اعتلای شعار و راهبردهای دولتی که هزینه معنوی فراوانی پای آن صرف شده‌است و اگر این‌بار پایی بلغزد و بازی از دست برود، ساختار دلخوشی ایجاد شده فروخواهد ریخت و این لشکر حامیان رویشی زمین‌گیر خدعه مجاهدین شنبه و زیاده‌خواهی پیرهای سیاست می‌شوند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=23446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.