به گزارش انطباق، مصطفی طاعتی مقدم، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان بازدید از فاز تجارت و گردشگری منطقه، از نحوه خدماترسانی به مسافرین نوروزی توسط بخشهای مختلف اعضای ستاد دیدار به عمل آورد.
وی با تصریح بر اینکه رضایت گردشگران شاخص موفقیت عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی است، اظهار داشت: با توجه به برودت هوایی در نیمه اول تعطیلات نوروزی، تمرکز بر رویدادها و برنامههایی بوده که در مجتمعها و مراکز تجاری، یا مجموعههای مسقف موقت ایجاد شده، قابل اجرا است.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی با اشاره به حجم زیاد مسافرین ورودی به این منطقه در ایام نوروز، هماهنگی میان اعضای سازمانی و نهادهای برون سازمانی عضو ستاد را حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: حضور این میزان گردشگر فرصت مناسبی جهت معرفی آئین ها، رسوم و غنای فرهنگ گیلانی و ایرانی مرتبط با نوروز و ماه مبارک رمضان محسوب میشود که باید از آن بهره برد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با تأکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی خدمات و امکانات و تنوع بخشی به برنامهها در اولویت قرار میگیرد، اضافه کرد: راهکار جذب گردشگران فرهنگی، هنری، گردشگری و ورزشی از طریق برپایی رویدادهای مختلف و تبدیل کردن این منطقه به مکانی برای برنامههای جذاب گردشگری ملی و بینالمللی مرتبط است، که در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است در جریان این بازدید اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد انزلی گزارش عملکردی از برنامههای به اجرا در آمده و پیش روی ارائه دادند.