• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
12
حمایت آشکار و بی واهمه استاندار گیلان و مهرداد پذرپاش از جلیلی با صدور بیانیه!

دامان مجری انتخابات لکه دار است!

  • کد خبر : 23307
  • 12 تیر 1403 - 19:09
دامان مجری انتخابات لکه دار است!
اختصاصی/ اینکه برخی نگران هستند نان‌شان با رویکار آمدن دولت جدید قطع شود قابل درک است ولی ماندن در پست و مقام با این اقدامات خلاف قانون و پیش‌پا افتاده چندان در شأن یک مقام مسئول مانند استاندار نیست!

اختصاصی انطباق -سرویس استانی: فصل انتخابات که می‌شود شاهد رویدادهای عجیب و گاها تاسف‌بار می‌شویم. از ضرب و شتم حامیان یک کاندیدا با شوکربرقی تا بیانیه مجریان انتخابات در دفاع از یک کاندیدای خاص!

همزمان با موفقیت مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای بخش معترض جامعه در انتخابات هشتم تیر، جناح مقابل که لرزه بر اندامش افتاده اقدام به انجام کارهایی کرد که جای تأسف دارد.

از حمله به طرفداران پزشکیان و دروغ بستن به ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری تا پادویی عوامل پوششی و وابسته به قوه مجریه برای جلیلی، آن هم بدون مرخصی و با کمال بی‌پروایی!

در این بین رویدادی که بیش از هر اقدام جای تعجب و البته تاسف دارد صدور بیانیه توسط استاندار گیلان و مهرداد بذرپاش از مواجب‌بگیران دولت رییسی در حمایت از شخص سعید جلیلی است.

اقدامی خلاف قانون که مشخص نیست چرا نهادهای نظارتی تا این حد در قبال پرویی‌های نجومی این طیف سکوت می‌کنند!

ماجر اینگونه است که رسانه‌های وابسته به دولت رییسی در خبری از صدور بیانیه جمعی از معاونان ریاست‌جمهوری و وزرای دولت های نهم و دهم در حمایت از سعید جلیلی نامزدچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

تا اینجای کار چندان دور از ذهن نبود ولی زمانی این اقدام جای تأسف داشت که در لیست نام اسد‌الله عباسی و مهرداد بذرپاش دیده می‌شد.

اسدالله عباسی که به عنوان نماینده دولت در گیلان باید مجری انتخابات باشد خود را در حد یک ستاد سعیدجلیلی پایین کشیده و مهم‌تر از آن با اعتبار انتخابات بازی کرده است!

این اقدام خلاف قانون و شرع اسدالله عباسی در حالی صورت گرفته که وی در انجام امور محوله خود مانند رفع معضل دپوی زباله سراوان، حل کامل مشکل بزرگراه قزوین به رشت و سایر وعده‌هایی که داده بودند با مشکل روبه‌رو است و به خوبی به سرانجام نرسانده است!

نکته‌ای که در این بین جای تامل دارد حذف اسامی مهردادبذرپاش و اسدالله عباسی به عنوان دو حقوق بگیر دولت و قوه مجریه که خود مجری انتخابات هستند از خبرگزاری‌هایی مانند ایسناست در حالی که خبرگزاری جمهوری اسلامی و برنا از دیگر مواجب بگیران دولت همچنان این بیانیه را بدون سانسور اسامی منتشر کرده‌اند! مشخص نیست که این رویداد بخاطر تلاش برای لاپوشانی این اقدام صریح خلاف قانون است یا دلیل دیگری دارد ولی آن‌ها باید بدانند در عصر ارتباطات دوران «بزن دربرو» تمام شده است و رسانه‌ها اسناد درج اسامی این افراد به عنوان حامی سعیدجلیلی را در اختیار دارند.

اینکه برخی نگران هستند نان‌شان با رویکار آمدن دولت جدید قطع شود قابل درک است ولی ماندن در پست و مقام با این اقدامات خلاف قانون و پیش‌پا افتاده چندان در شأن یک مقام مسئول مانند استاندار نیست؛ هرچند که بی‌شک صندلی‌ها در دوره رییسی به آن‌هایی که صلاحیت امور را داشتند نرسید ولی باز بهتر است افرادی که به هر دلیلی صندلی‌ها را اشغال کردند حرمت جایگاه خود، قانون و مردم را حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=23307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.