• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
بچه حزب‌اللهی‌ها؛

بین همت، باکری و سلیمانی، با سعیدقاسمی، محصولی، جلیلی و رسایی یکی را انتخاب کنند

  • کد خبر : 23328
  • 14 تیر 1403 - 16:03
بین همت، باکری و سلیمانی، با سعیدقاسمی، محصولی، جلیلی و رسایی یکی را انتخاب کنند
بچه حزب‌اللهی‌های معتقد و نه کاسب، بدانید که فردا به هر کی رای دادید یا ندادید، اگر در دل‌تان شراره و شهوت سیاست زدگی و نه دیانت را حس کردید باید در آینده و آینه به خود، شهدا و خدا پاسخگو باشید البته اگر به این مباحث اعتقاد دارید

اختصاصی انطباق- سرویس سیاسی: در آستانه انتخابات هستیم و هر جریانی بسته به منافع‌اش، سعی در تبلیغ نامزد و تشویق بدنه اجتماعی خود برای رای دادن به کاندیدای ریاست جمهوری دارد.

در این بین جریان حزب‌اللهی که بیشتر از بدنه مذهبی جامعه هستند با توجه به معیارهای انقلابی سعی می‌کنند به گزینه‌ای رای بدهند که در مسیر آرمان‌ها، بیشترین معیارها را داشته باشد.

ولی آیا معیارها را به ظواهر و شعایر می‌توان سنجید یا بطن افراد و جریانات باید معرف رویکرد انقلابی، مذهبی و دینی باشد؟!

در صورتیکه به دنبال ظواهر باشیم که بی‌شک از تاریخ درس نگرفته‌ایم و فراموش کرده‌ایم که نهروانیان، خوارج، یزیدیان و سایر اشقیا اکثرا بر زانو و پیشانی‌شان پینه عبادت بسته شده بود.

همین قماش با خاندان عصمت و طهارت چه کردند؟! اگر اعتقاد داریم امروز ایران حرم است و باید از آن مراقبت کرد نگذاریم آن‌هایی که تاریخ از سنگ‌اندازی، خیانت‌ و هتک‌حرمت‌شان در قبال ابراهیم‌همت، مهدی باکری و قاسم سلیمانی حقایقی را در دل دارد به راحتی با شعارهای فریبا و تزویر دل‌های زیادی را خون کنند.

مگر فراموش کردید که همین سعیدقاسمی از دست‌های پشت‌پرده سعیدجلیلی خود اعتراف کرد که چگونه به ابراهیم همت در لشکر۲۷ محمد رسول‌الله(ص) خیانت کرد و او را ضربه‌ای عظیم زد تا در خیبر و جزیره مجنون گوهری مانند همت را این کشور از دست بدهد!

مگر از خانواده بزرگوار باکری نشنیده‌اید که صادق محصولی،قلک و پدرمعنوی سعیدجلیلی و جبهه پایداری برای آنکه نگذارذ مهدی باکری موفق شود با گعده‌های خود چه سنگ‌اندازی‌هایی در مسیر او کردند و او را خون به دل گذاشتند؟!

مگر خاطرتان نیست که همین حمید رسایی از پادوهای سیاسی سعید جلیلی بخاطر یک موضع سیاسی که با بصیرت انقلابی و در مسیر وحدت گرفته بود، چگونه سردار سلیمانی را با قماش ابوموسی اشعری مقایسه کرده بود.

مگر فایل افشا شده مجتباذوالنور از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس را نشنیده‌اید که به نقل از سردار سلیمانی می‌گوید اگر سعیدجلیلی رییس‌جمهوری شود استعفا می‌دهد؟!

پس چگونه است که به خاطر ظواهر و بدون توجه به عمق راهبردی مسائل تصور دارید که گزینه‌ای مانند جلیلی اصلح است؟!

بچه حزب‌اللهی‌های معتقد و نه کاسب، بدانید که فردا به هر کی رای دادید یا ندادید، اگر در دل‌تان شراره و شهوت سیاست زدگی و نه دیانت را حس کردید باید در آینده و آینه به خود، شهدا و خدا پاسخگو باشید البته اگر به این مباحث اعتقاد دارید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=23328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.