• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
4
در مراسم افتتاح ستاد پزشکیان در رشت مطرح شد؛

ابراهیمی رییس ستاد مرکزی: پزشکیان اجازه نخواهد داد زحمات مردم هدر برود | جعفرزاده رییس ستاد مردمی: پزشکیان در دوران مهسا ایستاد و گفت کارتان اشتباه است

  • کد خبر : 23079
  • 27 خرداد 1403 - 19:39
ابراهیمی رییس ستاد مرکزی: پزشکیان اجازه نخواهد داد زحمات مردم هدر برود | جعفرزاده رییس ستاد مردمی: پزشکیان در دوران مهسا ایستاد و گفت کارتان اشتباه است
جعفرزاده خاطر نشان کرد: ما باید رای بدهیم چون اعتقاد داریم اصلاح امور کشور از مسیر صندوق رای است. اگر می گویید نمی شود و نمی گذارند و تخلف می کنند من تکذیب نمی کنم.

به گزارش انطباق نقل از قلم آزاد، در حالی که هنوز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان‌ گیلان آغاز نشده‌است، ستاد انتخاباتی “دکتر مسعود پزشکیان” عصر دیروز با حضور گسترده مردم فعالیت خود را آغاز کرد.

 

پزشکیان اجازه نخواهد داد زحمات مردم هدر برود

مهندس «عبدالرضا ابراهیمی» رئیس ستاد مرکزی استان گیلان، در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به زمان کوتاه تبلیغات، به سرعت تیم ستادی تشکیل شد و فعالیت تبلیغاتی را آغاز کردیم. تا این لحظه ارکان ستادی سیزده شهرستان مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به شعار طلایی پزشکیان در انتخابات، افزود: شعار اصلی دکتر پزشکیان انصاف و عدالت است؛ چه انصافی بهتر از پرداختن به عدالت و چه عدالتی بالاتر از پرداختن به آزادی است؟! این کلمات کوتاه سرشار از معنی هستند.

ابراهیمی ادامه داد: امروز نمی‌خواهم از غم‌ها و مشکلات این ملت سخن بگویم، که حالا باید از قوت و قدرت این ملت گفت! مردم ما در پی سالهای متمادی، همچنان تلاش می‌کنند تا مسیر آزادی و آبادی را طی کنند و مشکلات خللی در انگیزه آن‌ها ایجاد نکرده است. بنابراین بهتر است تا از نگاه قدرت ملت ایران درمود این انتخابات صحبت کنیم.

رییس ستاد مرکزی پزشکیان با اشاره به ناتوانی مدیران میانی دولت توضیح داد: امروز موتور محرکه دولت و کسانی که کارها را انجام میدهند در بدترین شرایط موجود قرار دارند و متاسفانه افرادی که بر آنها حکمرانی میکنند، فضای اداری کشور را نمی‌شناسند؛ این موضوع باعث بی انگیزگی کارکنان شده است.

پزشکیان اجازه نخواهد داد زحمات مردم هدر برود

عبدالرضا ابراهیمی در نهایت با دعوت از آحاد مردم برای حمایت از شخص دکتر پزشکیان گفت: فسادهایی مانند چای دبش، کمر کشاورزان گیلانی را شکسته و توزیع ناعادلانه رانت‌ آنها را دلسرد کرده است. دولت دکتر پزشکیان اجازه نخواهد داد تا زحمات مردم این‌گونه هدر برود.

هسته تمامیت خواه در حاکمیت خستگی و دلسردی و خانه نشستن ما را می خواهد

غلامعلی جعفرزاده نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاحیه ستاد مسعود پزشکیان در رشت تصریح کرد: امروز به چند سوال پاسخ خواهم داد. یک اینکه چرا باید رای دهیم؟ دو اینکه اگر تصمیم گرفتیم رای بدهیم چرا باید به آقای پزشکیان رای بدهیم؟

جعفرزاده خاطر نشان کرد: ما باید رای بدهیم چون اعتقاد داریم اصلاح امور کشور از مسیر صندوق رای است. اگر می گویید نمی شود و نمی گذارند و تخلف می کنند من تکذیب نمی کنم. اتفاقاتی رخ می دهد و هسته تمامیت خواه در حاکمیت می خواهد همه حاکمیت در اختیارشان باشد.

نماینده ادوار مجلس در ادامه اظهار داشت: اگر مردم نروند و رای ندهند تمامیت خواهان ناراحت نخواهند شد؟ اتفاقا بسیار خوشحال خواهند شد. انقلاب مال ما است. نظام مال ما است. کشور با همه محدودیت ها مال همه ما است.

جعفرزاده در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: اگر امروز آقای پزشکیان به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمده است به این خاطر است که روزی پای صندوق رای رفتیم و ایشان ۵ دوره نماینده مجلس شدند. دیروز پای صندوق رفتیم تا امروز را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه هسته تمامیت خواه در حاکمیت خستگی و دلسردی و خانه نشستن ما را می خواهد افزود: امروز با حضورمان ثابت می کنیم که این کشور را دوست داریم و اعتقاد داریم راه اصلاح کشور با اصلاحات و مشی اعتدالی طی می شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت: اگر قبول کردید که پای صندوق های رای بروید که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و اطرافیانتان را قانع کنید که باید پای صندوق های رای بروند آنگاه شش فرد انتخاب شده از سوی شورای نگهبان را برای انتخابات ریاست جمهوری داریم که ضمن احترام به ۵ کاندیدای دیگر، یک نفر به نام دکتر پزشکیان وجود دارد که فردی متدین، سالم و شجاع است.

پزشکیان در دوران مهسا ایستاد و گفت کارتان اشتباه است

نماینده اسبق رشت با اشاره به اینکه هشت سال با دکتر پزشکیان همکار بوده ام و شهادت می دهم بسیار انسان توانمندی است خاطر نشان کرد: پزشکیان در دوران مهسا ایستاد و گفت کارتان اشتباه است.

جعفرزاده به حضور متخصصان در اطراف دکتر مسعود پزشکیان اشاره کرد و افزود: بسیار کار درستی است. پزشکیان اعتقاد دارد اقتصاد طبیب خودش را دارد ورزش طبیب خودش را دارد آموزش و پرورش و دیگر حوزه ها نیز طبیب خاص خودشان را دارند و اعتقاد درستی است.

نماینده ادوار مجلس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پزشکیان فردی منطقی و تابع قانون است و قصد دارد از ظرفیت تمام متخصصان و تمامی ظرفیت های کشور استفاده کند و سلامتش را نیز اثبات کرده است. پزشکیان پس از درگذشت همسرش ۲۷ سال وفادار ماند و فرزندانش را پرورش داد. هیچ موردی از گذشته او نتوانستند در بیاورند. ۵ اصولگرا در برابر یک فرد اصلاح طلب و اعتدالی و مردمی با چنین ویژگی هایی قرار دارند و به این دلیل پای صندوق های رای می رویم و به آقای پزشکیان رای می دهیم.

وی همچنین با اشاره به انتصاب عبدالرضا ابراهیمی به عنوان رئیس ستاد مسعود پزشکیان در گیلان، عنوان کرد: در استان گیلان آقای پزشکیان اولین وعده اش در استفاده از ظرفیت جوانان را عملی کرد و آقای عبدالرضا ابراهیمی را به عنوان رئیس ستاد انتخاب کرد و همه ما به ایشان کمک می کنیم. آرزوی اختلاف در ستاد پزشکیان را به گور خواهند برد.

غلامعلی جعفرزاده در بخش پایانی اظهارات خود با بیان اینکه پزشکیان بهترین گزینه است خاطر نشان کرد: سه سال متوالی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کردیم و بزرگترین فسادهای تاریخ ایران در همین دوران رقم خورد. هنوز وقتی چای مینوشیم یاد فساد چای دبش می افتیم. با یکدیگر میثاق می بندیم ریاست جمهوری کشور را به فردی بسپاریم که از جنس مردم است و قصد استفاده از متخصصان را دارد و با منطق و تخصص کشور را مدیریت کند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=23079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.